Editorial

10 ani de evenimente

2 nov. 2011 2 min

10 ani de evenimente

Reading Time: 2 minute

<p> <strong>Companiile sau persoanele care organizau evenimente in 2006 sau 2007 puteau sa ajunga la sume colosale in ceea ce privea profitul unui eveniment. Piata de evenimente din Romania a fost mai mult decat sufocata in acei ani, pentru ca un eveniment era cel mai simplu si mai ales scurt drum pana la incasarea banilor, atat de la sponsori, cat si de la participanti.</strong></p> <p>  </p> <p> Ca in multe alte domenii, acele vremuri au trecut. Pot spune ca si aici criza a ajutat la decantarea valorilor si a determinat multi organizatori de carton sa se retraga. De doi ani am ramas pe piata trei sau patru jucatori organizatori de evenimente. Ducem greul, pentru ca niciun sponsor nu mai este incantat sa vina la un eveniment, iar participantii se gandesc de zece ori inainte sa-si cumpere bilet. De cele mai multe ori din buzunarul personal, pentru ca bugetele companiilor pentru traininguri si conferinte pentru angajati a fost taiat. Problema banilor este, din punctul meu de vedere, la fel de greu de rezolvat ca problema vorbitorilor romani.</p> <p>  </p> <p> Sunt putini specialisti cu abilitati de speaker. Iar cei mai buni dintre ei nu mai vor sa iasa la orice invitatie. Sunt multi cei care au ce spune, vor sa vorbeasca, dar nu sunt buni oratori. Iar opinia romanului, care este influentata de detalii superficiale, este instantanee: un eveniment slab. Sa faci asadar evenimente in acest context este un mare risc. Atat pentru sponsori, platitori, cat mai ales pentru organizatori. Ai de dus adevarate cruciade si mai ales multa munca de lamurire pe toate fronturile. Am reusit sa ne pozitionam cu evenimentele Biz in cei doi ani de antreprenoriat ai revistei, pe care i-am implinit in septembrie, ca organizatori de evenimente de business in care tratam subiectele pe fata. Fara infrumusetari corporatiste si fara sa ne ascundem tot panelul dupa un deget. Am impus un ton dinamic si ne-am propus sa aducem pe scena oameni care fac afaceri si in timp de criza. Nu personalitati care au crescut odata cu valul, iar in ultimii doi ani s-a vazut ca nu au avut nicio strategie  si ca prefera sa se lupte cu restructurarea decat cu provocarea unei idei noi, indraznete.</p> <p>  </p> <p> Am ales asadar sa lucram cu teme actuale, de maxim interes si cu oameni care chiar au ceva de spus. Daca anul trecut la Zilele Biz am avut senzatia in cateva randuri ca hotelul nu este suficient de incapator si ca detinem un elixir secret al adunarii sub acelasi acoperis a celor mai relevanti oameni din business, anul acesta vrem sa iasa chiar si mai bine. La aceasta editie, la care Zilele Biz implinesc 10 ani, va propunem un eveniment plin de idei si oameni de valoare, cu teme surprinzatoare si cu un mix specific echipei Biz care o sa va placa.</p>

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: