Finanțe Stiri

10 minute, un cont

17 iun. 2014 2 min

10 minute, un cont

Reading Time: 2 minute

Deschiderea unui cont bancar este de multe ori necesara pentru fiecare. Insa uneori, aceasta operatiune devine dificila din cauza procedurilor bancare, care sunt de multe ori greoaie si birocratice. Piraeus Bank Romania a modificat fluxul de lucru pentru a castiga timp si a nu mai exista multe formulare completate: este nevoie doar de un dialog deschis, prezentarea documentului de identitate si doar 3 semnaturi – si astfel un client incepe sa lucreze cu banca greceasca.

In mai putin de 10 minute orice cont devine operational, iar contractele sunt trimise electronic clientilor pe adresa de e-mail indicata de acestia.

Piraeus Bank Romania a simplificat procedura de lucru pentru clientii persoane fizice care doresc sa inceapa o relatie de afaceri cu banca sau care intentioneaza sa-si deschida un cont curent sau chiar sa achizitioneze alte produse si/sau servicii de baza oferite de banca (ex. conturi sau planuri de economii, carduri de debit, servicii de banca la distanta  – winbank, TeleBank).

Modificarile adoptate au dus la scaderea semnificativa a timpului petrecut de client in sucursala pentru acest tip de operatiuni, precum si la simplificarea documentatiei care trebuie completata si semnata de clientii Piraeus Bank Romania.

Astfel, completarea documentelor necesare este realizata de catre consilierii bancii in baza discutiei purtate cu clientul si a documentului de identitate al acestuia. Clientul revizuieste si certifica prin semnare corectitudinea datelor procesate. Documentele contractuale sunt primite de client pe e-mail in timp ce este inca in unitatea bancii, pentru a le putea consulta oricand.

“Dorim sa imbunatatim continuu experienta celor care viziteaza unitatile Piraeus Bank si sa simplificam procesele noastre de lucru, adaptandu-le nevoilor si chiar recomandarilor primite de la clientii nostri. De aceea, pentru ca intelegem lipsa de timp pe care o resimtim cu totii si nevoia de a fi mereu in pas cu dezvoltarile tehnologice, am regandit procesul de incepere a relatiei dintre client si banca, dar si procesele legate de achizitionarea celor mai uzuale produse si servicii. Aceste modificari sunt sustinute de investiile constante pe care banca le face in dezvoltarea sistemelor utilizate atat intern, cat si, direct, de catre clienti“, spune Eleni Skoura, Directorul Retail Business al Piraeus Bank Romania.

Piraeus Bank Romania este una dintre cele mai bine capitalizate banci de pe piata locala, parte a grupului financiar Piraeus Bank Group.In cei 14 ani de activitate pe piata din Romania, Piraeus Bank si-a construit o retea de 140 de unitati si deserveste peste 300.000 de clienti.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: