131 de înscrieri la Internetics 2017

În competiția de anul acesta Internetics au fost înscrise 131 de lucrări de la 24 de agenții și companii participante, pentru 51 de branduri.

Participanții Internetics 2017 sunt: Brand Support, Cohn & Jansen JWT, Golin, Heist Industries, Jazz, Kubis Interactive, Leo Burnett / Publicis One, McCann Worldgroup România, MRM / McCann România, MSLGROUP The Practice, MullenLowe România, Ogilvy&Mather România, Oxygen PR, Papaya          Advertising, pastel, Propaganda, Publicis România / Publicis One, Samsung România, Saatchi&Saatchi + The Geeks, The Marks, Thinkdigital, Tribal Worldwide România, Three şi V8 Interactive.

Categoria cu cele mai multe înscrieri este „Social Media”, cu 35 de lucrări înscrise, urmată de „Culture”, cu 30 de înregistrări în concurs, și „Interactive Campaigns”, cu 28 de înscrieri.

Brandurile participante în competiție sunt: ABSOLUT, Actimel, Aqua Carpatica, ARAS, Ariston, Avon, Beck’s, BRD Code, Bucegi, CIF, Coca-Cola, Cornetto Ice Cream, Esmara, Eti Puf, FAN Courier, Fanta,  Generali, Gillette, Grolsch, Hope & Homes for Children România, Julius Meinl, Kaufland, KFC, Lidl România, Lipton Ice Tea, McDonald’s, MEDA, Minunino, OLX, Ora de Net – Salvați Copiii, Orange, Pepsi, Petrom, PIATRAONLINE, Philips, Poliţia Românǎ, Provident, ROM, Samsung România, Savana, Secretul Bunicii YEAST, Sprite, Staropramen, Sugus, Tedi, Telekom, URSUS, VEKA, VISA, Volkswagen şi Zizin.

Festivalul pǎstreazǎ structura de competiţie din anul precedent în ceea ce priveşte sistemul de premii, oferind trofee de Aur şi Argint pentru fiecare categorie. Rǎmân în joc şi premiile speciale acordate anual, pentru „Best Use of Technology” şi „Most Creative Client of the Year”. Agenția care va aduna cele mai multe puncte din nominalizări și trofee va fi desemnată Agenția Anului.

Gala de premiere Internetics va avea loc în data de 24 noiembrie 2017