Antreprenori Marketing Stiri

Armele frumusetii Avon: incredere, bucurie, curaj

9 mart. 2016 < 1 min

Armele frumusetii Avon: incredere, bucurie, curaj

Reading Time: < 1 minut

Avon a lansat o editie limitata de ambalaje ce ilustreaza stările inspirate de produsele pe care acestea le insotesc: curaj, incredere, bucurie, armonie, pofta de viata, optimism. Demersul reprezinta cea de-a doua etapa a campaniei Schimba lumea prin frumusete si isi propune sa aduca in prim plan femeile obisnuite, pentru care ritualul de beauty trece dincolo de latura functionala. 

Campania are in prim plan un clip realizat de Andreea Paduraru, cu reprezentantele Avon in rolurile principale.

Echipa de campanie a pornit de la intrebarea: “De ce se aranjeaza femeile din Romania?” si a gasit raspunsurile in jurul ei, in toate femeile care, dimineata, inainte de a iesi din casa, se inarmeaza in fata oglinzii cu ‘incredere’, ‘bucurie’, ‘curaj’, iar armele lor sunt chiar produsele de make-up si de ingrijire.

Campania “Schimba lumea prin frumusete” face parte dintr-o ampla initiativa globala ce poarta numele de “Beauty For a Purpose”. Primul pas al campanie a fost Declaratia de Frumusete.

Echipa Avon: Denisa Mihai – PR & Advertising Manager Romania si Moldova; Laurentiu Mitrea- Digital Media Specialist; Cristiana Miu- Digital Content Editor; Stela Toderascu – Commercial Marketing Manager Avon Romania si Moldova

Echipa Jazz: Valentin Suciu – Creative Partner; Andreea Ghenoiu – Group Creative Director; Raluca Matei – Senior Art Director; Alina Varlanuta – Senior Copywriter; Irina Pencea – Managing Partner; Loredana Banica – Client Service Director; Georgiana Neacsu – Account Manager; Carmen Raduta – Account Executive

Editia limitata de ambalaje este disponibila pana pe 23 martie pe avon.ro pentru Serul Anew Youth Power.

 

 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: