Marketing Stiri

Romania, locul 50 in GfK Connected Consumer Index

11 mai 2016 2 min

Romania, locul 50 in GfK Connected Consumer Index

Reading Time: 2 minute

Hong Kong, America de Nord  si Emiratele Arabe Unite au cei mai conectati consumatori din lume, potrivit celei mai noi editii a GfK Connected Consumer Index, un clasament realizat in 78 de tari si opt regiuni ale lumii.

Indicatorul prezinta tarile cu cei mai conectati consumatori la lumea digitala, atat in total, cat si detaliat, pe fiecare dintre cele unsprezece tipuri de dispozitive (smartphone, tableta, laptop, PC, wearables, televizor inteligent, STB – receptor TV, consola de jocuri video, e-Reader, automobil conectat, casa inteligenta), precum si tendintele din ultimii cinci ani.

Romania ocupa locul 50, in crestere cu 3 pozitii fata de 2015.

Tarile din Europa Centrala si de Est se situeaza in a doua jumatate a clasamentului. Cel mai bine sta Cehia, urmata de Slovenia si Polonia, iar cel mai putin conectate tari sunt Romania, Serbia si Ucraina.

cats2

Romania, Slovacia si Ungaria se bucura insa de cele mai dinamice evolutii, urcand fiecare cu cate 3 pozitii.

 

Indexul permite companiilor sa compare gradul de conectivitate pentru fiecare tara sau regiune de interes, pentru a identifica oportunitati de piata tn diferite industrii – de la evolutii ale vanzarilor de dispozitive digitale si ale consumului de continut pana la extinderea tehnologiei tn domeniul sanatatii si media.

Top zece cele mai „conectate” natiuni

cats1

Scorurile GfK Connected Consumer Index pot fi citite integral aici

Credit foto: © Thomaspajot | Dreamstime.com

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: