20% din resursele Cris-Tim sunt alocate pentru online

Sunt 8 milioane de conturi pe FB. Cum comunic eu informatii despre brandul meu in nebunia asta? a intrebat Radu Timis, presedinte Cris-Tim, adaugand ca 20% din resursele companiei sunt alocate pentru online.

Radu Timis a aratat ca in SUA, spre exemplu, tinerii petrec 12 ore pe zi pe smartphone. “Viteza de schimbare este atat de mare, incat antreprenorii, mai ales cei care fac productie, nu reusesc intotdeauna sa raspunda dorintelor consumatorului, pentru ca totul se schimba cu o viteza extraordinara. Gustrurile se schimba, perceptia se schimba”, a spus Timis, precizand ca intr-o industrie ca cea in care activeaza, comunicarea nu este usoara. “Cum comunic brandul meu? Mai ales ca e greu sa comunici emotie cu salamul. O pisicuta pusa pe Facebook face cat toate salamurile mele”, a spus presedintele Cris-Tim, la conferinta ADN Antreprenor.

“Trebuie sa transmiti emotie. Am avut o crestere de vanzari de 24%, ceea ce este fabulos pentru un salam. Dar de ce? Pentru ca am spus o poveste, am transmis emotie”, a spus Timis, facand referire la campania Cris-Tim pentru Salam Sasesc. Acesta a spus ca asa cum o femeie alege sa cumpere haine, daca acestea sunt “wow”, tot asa stau lucrurile si in cazul produselor – trebuie sa fie wow.

O poveste, emotie si un produs wow – acestea ar fi ingredientele pentru o reteta de succes, in opinia lui Radu Timis. “Daca produsul nu este wow, l-ai facut degeaba”, a spus presedintele Cris-Tim.

Asumarea este esentiala in antreprenoriat, trebuie sa iti asumi totul, pentru ca tu esti cel care a creat brandul, mai spune Radu Timis, adaugand ca in acest an are cinci campanii si trei lansari de branduri. Daca iti asumi responsabilitatea, demersul iti reuseste, a spus omul de afaceri amintindu-si primii pasi in antreprenoriat.

“Cand am facut prima transa de mezeluri, am zis ca in cinci ani voi fi numarul 1. N-au fost cinci, dar in sapte ani am fost lider in domeniu”, a spus Timis, adaugand ca dupa 25 de ani de antreprenoriat are aceeasi dorinta de a fi numarul 1.