Coface relansează CofaNet Essentials

Noul portal al clienților Coface și instrumentul de management al contractelor de asigurare de credit online, CofaNet Essentials, a fost reactualizat complet și este lansat oficial.

Odată cu noile soluții, clienții vor beneficia de caracteristici inovatoare, acces unic, conținut personalizat, ergonomii avansate, vizualizarea rezultatelor în timp real și comunicări mai ușoare, anunță compania, într-un comunicat de presă.

Portalul clienților a fost îmbunătățit cu noi caracteristici pentru a îmbogăți experiența utilizatorului și pentru a asigura o navigare ușoară. Aceste caracteristici includ accesul către toate interfețele web Coface, informații economice și strategice adaptate în funcție de activitatea clientului, biblioteca documentelor cu privire la produse și instrumente, tutoriale și întrebări frecvente – precum și o comunicare mai ușoară, mai precisă cu echipa comercială.

Cea de-a doua serie de transformări majore are legătură cu CofaNet Essentials – instrumentul de management al contractelor de asigurare de credit online ale Coface. CofaNet Essentials a fost optimizat într-un mod ergonomic pentru folosirea optimizată cu ajutorul instrumentelor mobile. Ecranele sunt îmbogățite cu un motor de căutare dinamic și cu meniuri extinse.

Încă din 2012, Coface a facilitat relațiile cu clienții prin introducerea unor instrumente și produse digitale inovatoare. Acestea includ CofaMove (o aplicație mobilă de „tranzacție” care permite clienților să își gestioneze portofoliul în timp real), EasyLiner (un portal pentru vânzările digitalizate pentru IMM-uri) și CofaServe (un instrument care integrează caracteristicile Coface în bazele de date ale clientului, pentru o reactivitate mai bună).

Transformare digitală

Lansarea noului portal al clienților este în linie cu prioritățile planurilor sale strategice Fit to Win, care include optimizarea serviciului pentru clienți și eficiența operațională. Transformarea digitală și nou portal răspund nevoilor utilizatorilor de a economisi timp și de a optimiza managementul contractelor.

  1. Œ Un singur acces la toate «interfețele de ofertă», fără a introduce din nou datele de autentificare. Conținut adaptat conform dimensiunii societății, domeniului de activitate și țării
  2.  Bibliotecă Electronică ce cuprinde instrumentele IT, manuale de utilizare, tutoriale și întrebări frecvente.
  3. Ž Noutăți cu privire la produsele și instrumentele IT
  4.  Publicații economice și corporative
  5.  Comunicarea mai ușoară și mai precisă cu societatea Coface.