5 to go, finalist la Central European Startup Awards

Brand-ul 5 to go a fost nominalizat în cadrul secțiunii Best Social Impact Startup, secțiune ce ia în considerare ritmul de dezvoltare al business-ului în ultimul an, bazându-se pe creșterea cifrei de afaceri, inovație și impactul business-ului în societate, luând în considerare implementarea de noi soluții culturale, sociale și ce ține de mediul înconjurator.

De la înființare și până în prezent, 5 to go a devenit cea mai mare rețea de francize românești HoReCa de pe teritoriul țării, creând totodată peste 35 de noi societăți comerciale în ultimii 2 ani și aproximativ 150 de noi locuri de muncă. Astfel, 5 to go contribuie activ la dezvoltarea societății și a comerțului stradal, un important element pentru creșterea turismului românesc, arată compania, într-un comunicat de presă. 

“Pentru 5 to go oamenii sunt cei mai importanți, motorul existenței acestui business, fie că vorbim despre francizați, clienți, angajati sau colaboratori și parteneri, contribuția este la fel de importantă, în egală măsură. Fără toți acești oameni, performanța acestui business nu ar fi ajuns la acest nivel astăzi și de aceea ne dorim să întoarcem societății căldura cu care ne-a primit și este susținută zi de zi”, spune Radu Savopol, Co-fondator  5 to go. 

Campaniile și activitățile de CSR sunt și ele un important pilon în filosofia antreprenorială și etică a fondatorilor brand-ului, Radu Savopol și Lucian Bădilă. În prezent, 5 to go derulează campania socială intitulată #BaristaPentruOZi, ce are drept scop susținerea copiilor diagnosticați cu autism și alte probleme de adaptare la mediul înconjurator. Campania a fost susținută până în prezent de peste 15 personane publice din România ce și-au arătat sprijinul, devenind barista pentru o zi în una dintre cafenele 5 to go, iar tot profitul acelei zile a fost donat Asociației Bulgăre de Lumină, se mai arată în comunicat.