Afaceri cu 19% mai mari in 2015 pentru Secom

Secom, companie romaneasca specializata in importul, distributia si comercializarea de produse naturale pentru sanatate si frumusete, a inregistrat anul trecut afaceri de 54,8 milioane de lei (12,2 milioane de euro), in crestere cu 19% fata de 46,1 milioane de lei (10,2 milioane de euro), in 2014. Compania a continuat dezvoltarea retelei de magazine proprii, ajungand la 8 unitati, dupa ce la finalul anului a lansat cate un magazin in Brasov si Bacau. Valoarea investitiilor demarate de Secom in 2015 a fost de 1,87 milioane de euro, resurse directionate in lucrarile de extindere a sediului administrativ si a depozitului, lansarea noilor magazine si in strategia de informare si promovare.

Pentru 2016, Secom vizeaza dublarea investitiilor in promovarea principalelor branduri si cresterea cotei de piata pe principalele arii terapeutice. Compania vizeaza extinderea retelei de magazine in zona de vest a tarii, cu doua-trei unitati.

Strategia pentru 2016 mai include investitii complexe in dezvoltarea resurselor umane prin implementarea de programe de training, precum si achizitia de noi softuri care sa faciliteze activitatea echipei si un mai bun management al intregului business.

„Secom este o companie in care oportunitatea si dezvoltarea sunt cuvintele de ordine. In 2004, atunci cand demaram activitatea de import, in Secom eram doi oameni. Astazi compania numara 120 de angajati la nivel national. La inceputul acestui an am infiintat un nou department – Trade Marketing, iar pana la finalul lui 2016 ne propunem sa ajungem la o echipa de 150 de angajati”, adauga Lucia Costea, Managing Partner.