Stiri Tech

Afaceri de 10 milioane de dolari pentru Qualitance în 2017

22 mai 2018 2 min

Afaceri de 10 milioane de dolari pentru Qualitance în 2017

Reading Time: 2 minute
Ioan Iacob
Ioan Iacob, CEO Qualitance

Qualitance a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 10 milioane de dolari, în creștere cu 34% față de 2016. Pentru 2018, compania de tehnologie și inovație care dezvoltă produse si platforme digitale, folosind tehnologii emergente (AI, machine learning, blockchain, IoT, AR, VR) își propune o creștere a cifrei de afaceri cu 20%.

În ultimii 5 ani, Qualitance a crescut cu peste 300%, fiind desemnată de către Financial Times 1000, Deloitte Technology Fast 50 Central Europe și Inc. 5000 Europe drept una dintre companiile de tehnologie cu cea mai rapidă creștere în 2016, 2017 și 2018. iar

„Toate proiectele pe care le-am realizat în 2017 au avut o componentă majoră de inovație. Deja nu mai vorbim despre software development pur, ci despre dezvoltarea unor platforme și produse digitale cu impact global, care rezolvă nevoile reale ale utilizatorilor”, a declarat Ioan Iacob, CEO al Qualitance. Acesta a adăugat că, pentru acest an, prioritatea este aducerea în România a experienței acumulate în proiectele de inovație internaționale.

Compania a derulat proiecte de inovație axate pe design thinking, rapid prototyping și se concentrează experiența utilizatorului, având implementări majore pentru companii din topul Fortune 500 din Europa și Australia, precum și proiecte de transformare digitală pentru industria bancară din România. Printre proiectele importante ale Qualitance din 2017 se numără dezvoltarea unei platforme de management de resurse și colaborare în spațiile de lucru de tip co-working pentru un brand din piața imobiliară din Marea Britanie, o platformă pentru zona de e-sports dezvoltată împreună cu o companie de gaming din SUA, care sprijină la nivel global jucătorii profesioniști în a-și găsi coechipieri și a se antrena împreună.

Qualitance a fost înființată în 2007 si are peste 200 de angajați în birourile din București, San Francisco și Sydney. În 2016, a achiziționat LaunchPodium, startup de experience design din San Francisco. În urma achiziției, Mike Parsons, fondatorul startup-ului, a devenit Chief Innovation Officer și Managing Partner al companiei, alături de Ioan Iacob și Radu Constantinescu.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: