Afaceri de 3 milioane euro pentru Erka

Agentia de publicitate Erka Synergy Communication va incheia anul 2014 cu o cifra de afaceri de 3 milioane de euro, la 10 ani de la infiintarea companiei. In ultimii trei ani, Erka si-a triplat veniturile, pe fondul castigarii unor conturi importante precum Domo Retail, Bouygues Constructions si West Eye Hospital.

In prezent, Erka detine un portofoliu de clienti proveniti in special din zona francofona, interesati de solutiile flexibile si de creativitate. Agentia a promovat inca de la inceput conceptul de Guerilla advertising, bazat pe creativitate, bugete mici, proiecte inedite, crearea de buzz in jurul proiectului. De asemenea, agentia exporta servicii de creatie si implementare in Franta si Suedia.

CEO-ul agentiei, Ruxandra Serban, a adus pe piata de publicitate romaneasca experienta dobandita in timpul studiilor si lucrului efectiv in publicitatea din Franta. “Ne dorim ca in urmatorii 10 ani Erka sa-si consolideze pozitia pe piata de publicitate romaneasca si sa isi pastreze profilul distinct”, a declarat Ruxandra Serban, CEO Erka Synergy Communication.

Anul acesta, Erka Synergy Communication a semnat campania integrata de marketing si comunicare prin care Domo Retail sarbatoreste 20 de ani de la infiintarea companiei.

Erka Synergy Communication are o experienta de 10 ani in industria de publicitate romaneasca si ofera servicii integrate de marketing si comunicare, strategie, planning si implementare evenimente, identitate de brand, creatie si retail design, media, BTL, PR, social media, web development si web design, direct marketing & promotii, PR si e-commerce. In prezent, echipa Erka este formata din 40 de specialisti.