Companii Stiri

Albalact – crestere de doua cifre a afacerilor in 2014

21 apr. 2015 2 min

Albalact – crestere de doua cifre a afacerilor in 2014

Reading Time: 2 minute

Procesatorul roman de lactate Albalact a obtinut in 2014 o cifra de afaceri de 475 milioane lei, cu 12% mai mare decat in anul anterior si un profit de 12,3 milioane lei.

“In contextul in care piata lactatelor a stagnat in volum si a crescut foarte putin in valoare anul trecut, suntem bucurosi sa anuntam ca inovatiile sustinute de Albalact si strategia eficienta de management a portofoliului au adus companiei o crestere de doua cifre a afacerilor in 2014 (vanzari cu 12% mai mari in valoare), dar si o crestere de 9% a vanzarilor in volum. Anul acesta, Albalact va confirma modelul de crestere sanatoasa a afacerilor urmand aceeasi strategie ca in 2014. Vom continua sa facem inovatii, atat la nivel de produs, cat si la nivel de ambalaj si ne vom concentra pe eficientizarea investitiilor de anul trecut. Suntem mai optimisti si in ceea ce priveste contextul economic in 2015, cand scaderea semnificativa a TVA-ului la alimente va ajuta in mod sigur la intarirea puterii de cumparare a consumatorilor, chiar daca saturarea pietei europene a laptelui va genera o usoara scadere a preturilor”, a declarat Stephane Batoux (foto), Director General Albalact, intr-un comunicat de presa.

Pentru anul 2015, Albalact si-a bugetat o cifra de afaceri de 508, 6 milioane lei. Totodata, Adunarea Generala a decis acordarea unui dividend brut de 0,0185 lei pe actiune. In 2014, Albalact a investit aproximativ 8 milioane de euro in modernizarea si extinderea capacitatii de productie a fabricii de la Oiejdea, din judetul Alba. Investitiile au fost gandite sa sustina cresterea companiei in urmatorii ani si sa-i consolideze pozitia pe mai multe segmente de piata.

Albalact este lider cu brand-ul Zuzu in piata de lapte (lapte UHT si lapte pasteurizat) inca din anul 2008. Albalact mai este lider de piata pe segmentul untului de masa si pe segmentul smantana, cu brand-ul omonim De Albalact. Extinderea in categoria iaurt cu portofoliul Zuzu a adus compania intre primii trei producatori de iaurt din tara, iar cu brand-ul Raraul si portofoliul sau de branza proaspata de vaci compania a urcat pe locul 2 in aceasta categorie.

Albalact are un portofoliu de peste 140 de produse, comercializate sub cele 5 brand-uri ale sale: Zuzu, Fulga, De Albalact, Raraul si Poiana Florilor. Compania detine 99,01% din actiunile societatii Raraul din Campulung Moldovenesc.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: