Companii Stiri

Albalact investeste in 8 milioane de euro

6 iun. 2014 4 min

Albalact investeste in 8 milioane de euro

Reading Time: 4 minute

Albalact a lansat pentru brandul Zuzu un nou ambalaj, care domina de multa vreme piata americana a laptelui – bidonul de plastic cu maner.

Design-ul intregii game de sticle de plastic cu maner, pentru care Albalact detine exclusivitate pe piata din Romania, a fost dezvoltat special pentru compania noastra, tinand cont de toate aspectele legate de dimensiunile sticlei, aspectul curgerii si ergonomia manerului. Nu a fost usor, este un proiect la care lucram de mai bine de un an, dar rezultatele sunt pe masura si avem incredere ca noul ambalaj va fi bine primit de catre consumatorii nostri”, a declarat Cristina Miclea, Director Marketing Albalact, in conferinta de presa de astazi a companiei.

Noua identitate vizuala poarta semnatura Brandtailors, aceeasi agentie de branding care a redesenat brandul Zuzu si in 2010.

noul design de ambalaj al gamei de produse 'origins' de la Zuzu (3)

 

 

 

 

 

Pentru noul ambalaj Zuzu, compania a investit intr-una dintre cele mai moderne tehnologii de ambalare a laptelui in sticle de plastic cu gramaje cuprinse intre 0,5 litri si 1,8 litri. Noua linie functioneaza in fabrica Albalact din judetul Alba si permite ambalarea unui volum de lapte si produse lactate cuprins intre 5000 si 10.000 de litri pe ora.

Pentru proiectele lansate anul acesta, dar si pentru cele viitoare, investitiile Albalact se ridica la aproximativ 8 milioane de euro in modernizarea si extinderea capacitatii de productie a fabricii de la Oiejdea, din judetul Alba.

Albalact a schimbat linia de ambalare si pentru portofoliul de iaurt, care din 2012 a devenit un obiectiv strategic pentru companie. Linia noua are o productivitate mult mai mare si introduce un nou ambalaj in portofoliu – paharul de plastic patrat cu gramaj mic. Ambalajul se regaseste acum in gama iaurturilor Zuzu de 125 si 140 de grame, dar si intr-o noua sortimentatie de iaurturi cu fructe in pahare de 100 de grame, lansate sub brand-ul Poiana Florilor, un brand mai tanar al companiei Albalact.

Investitia in tehnologia de ambalare a laptelui in sticle de plastic a mai adus companiei Albalact un produs nou – laptele ambalat in PET. Linia noua poate ambala nu doar in bidoane de plastic cu maner pentru brand-ul Zuzu, ci si in sticle PET. Albalact a introdus recent, in portofoliul brand-ului ononim De Albalact, laptele proaspat pasteurizat in PET de 1,4 litri. Lansarea a avut loc odata cu schimbarea identitatii vizuale a brand-ului De Albalact.

Albalact, cel mai mare producator de lactate cu capital majoritar romanesc, a incheiat anul 2013 cu o crestere de 23% la suta a cifrei de afaceri, care a ajuns la 423.185.587 lei. Anul trecut, compania a obtinut un profit de 8.400.362 lei, cu 14% mai mare decat profitul din anul precedent.

Albalact ramane lider cu brand-ul Zuzu pe segmentul laptelui pasteurizat, dar este lider cu Zuzu si in total piata de lapte (lapte UHT si lapte pasteurizat). Albalact este de asemenea lider de piata pe segmentul untului de masa si pe segmentul smantana, cu brand-ul omonim De Albalact. Extinderea in categoria iaurt cu portofoliul Zuzu a adus compania intre primii trei producatori de iaurt din tara, iar cu brand-ul Raraul si portofoliul sau de branza proaspata de vaci, lansat acum doi ani, compania a urcat pe locul 2 in aceasta categorie.

Albalact are astazi in portofoliul sau peste 140 de produse care acopera toate categoriile de lactate, sub cele sase brand-uri – Zuzu, Fruzu, Fulga, Raraul, De Albalact si Poiana Florilor.

Albalact, cea mai mare companie cu capital majoritar romanesc din industria laptelui, infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, a fost privatizata in 1999. In prezent are peste 800 de angajati si peste 6000 de actionari si este listata la categoria Rasdaq a Bursei de Valori Bucuresti. Albalact detine si 99,01% din pachetul de actiuni al societatii Raraul Campulung Moldovenesc. Albalact comercializeaza produse proaspete pasteurizate si UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, Fruzu, Raraul, De Albalact si Poiana Florilor.

Campania de comunicare “Acum e momentul” a fost creata de Albalact impreuna cu Next Advertising, agentia brand-ului Zuzu din 2009.

Ideea campaniei pleaca de la insight-ul ca tot ceea ce faci azi nu vei mai putea face si maine, ca in viata fiecare moment in sine este unic si nu ti se iveste aceeasi ocazie de doua ori. Ceea ce este adevarat, si atunci ar trebui sa ne bucuram asa cum se cuvine de cadourile pe care ni le ofera viata – micile momente de bucurie. Ideea ca <<Acum e momentul>> e foarte potrivita perioadei de mare avant si schimbare in viata brandului Zuzu”, spune Liviu David, Director de Creatie la Next Advertising.

Din echipa de creatie a campaniei au facut parte: Cristina Miclea, Director Marketing si Celina Condorovici – Senior Brand Manager din partea Albalact; iar din partea Next Advertising: Sorin Popescu – Managing Director, Liviu David – Creative Director, Ioana Cabuz – Account Manager si Diana Benea – Junior Account Executive. Spoturile TV au fost filmate cu casa de productie Multimedia Est si regizorul austriac Markus Gasser.

Campania de comunicare pentru Zuzu se va desfasura pana la sfarsitul anului si cuprinde mai multe etape care marcheaza rebranding-ul si lansarea noului ambalaj – sticla de plastic cu maner.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: