Alina Damaschin va reprezenta Romania la Eurobest

<p> Alina Damaschin, Managing Director al agentiei de Relatii Publice Rogalski Grigoriu, va reprezenta Romania la Eurobest, in sectiunea PR, la cea de-a 25-a aniversarea celui mai longeviv eveniment dedicat creativitatii europene ce va avea loc la Lisabona la finele lunii noiembrie.</p> <p>  </p> <p> Alina Damaschin conduce Rogalski-Grigoriu PR de doi ani, in timpul mandatului sau agentia castigand un numar consistent de distinctii relevante, la competitii si in contexte dintre cele mai diverse.</p> <p>  </p> <p> “Sunt onorata de invitatia Biroului Roman al Cannes Lions si extrem de incantata ca reprezentantii Eurobest  m-au ales anul acesta sa fac parte din juriul de PR. Eurobest este festivalul care recunoaste creativitatea  europeana la cel mai inalt nivel si reuneste, si in acest an, profesionisti exceptionali, din ale caror campanii sau carti am avut cu totii de invatat. Este o responsabilitate enorma, dar pe care mi-o asum cu mandria de a reprezenta una dintre cele mai talentate si creative tari europene, care a fost apreciata constant in competitiile ultimilor ani. Multumesc pentru incredere organizatorilor si multumesc  echipei si clientilor nostri, alaturi de care am inregistrat performantele  care ne-au calificat!”, declara Alina Damaschin.</p> <p>  </p> <p> Categoria relatiilor publice a fost introdusa la Eurobest dupa ce a fost initial lansata la Cannes Lions, in 2009.</p> <p>  </p> <p> Propunerea de a integra relatiile publice in randul categoriilor competitionale ale celui mai reputat festival dedicat creativitatii i-a apartinut Teodorei Migdalovici, cea care reprezinta Cannes Lions in Romania de peste 8 ani.</p> <p>  </p> <p> “Ca orice troublemaker veritabil, imi place sa tulbur apele, in cel mai bun sens al expresiei. Selectia juratilor presupune uneori sa confirmi un status qvo al industriei si alteori sa descoperi si sa valorizezi noi ierarhii. E si cazul Alinei Damaschin, cea care a preluat leadershipul uneia dintre cele mai stralucite agentii de PR ale momentului. Dupa doi ani de performanta consecventa, Alina a demonstrat ca si-a meritat din plin capitalul de incredere oferit de Eliza Rogalski si Dragos Grigoriu. Este si motivul pentru care ea va fi juratul ce va reprezenta Romania la PR // Eurobest, in 2012”, a declarat Teo Migdalovici.</p> <p>  </p> <p> Alina Damaschin are o experienta de 14 ani in industria comunicarii, dezvoltand cu success campanii premiate la Effie in anii 2000, in egala masura pentru clienti institutionali (i.e. Autoritatea pentru Protectia Copilului sau Crucea Rosie) si clienti comerciali (Procter&Gamble, Sony, Coca Cola, Unilever, Holcim, Caroli Foods). Sub coordonarea ei, echipa Rogalski-Grigoriu PR a castigat,incepand chiar din primul an, 13 premii si nominalizariin competitii importante (European Excellence Awards, Romanian PR Award, SABRE EMEA), pentru clientiprecum Siemens, World Vision, Bergenbier,  Liberty Center sau Kruk International.</p> <p>  </p> <p> Cu o istorie de 25 de ani, Eurobest este cel mai longeviv si mai versatil eveniment dedicat creativitatii europene. Festivalul, care vreme de 20 de ani a avut loc la Londra, a devenit itinerant in urma cu 4 ani, celebrand diversitatea ideilor in alta capitala creativa in fiecare an. Dupa Stockholm, Hamburg si Amsterdam a venit randul Lisabonei.</p>