Allianz, in top 50 cele mai puternice branduri

Allianz si-a consolidat pozitia de cel mai valoros brand de asigurari in topul Brand Finance Global 500 ranking din acest an. Detinator al acestei titulaturi pentru al treilea an consecutiv, Allianz a devenit singurul asigurator inclus in Topul 50 al celor mai puternice branduri ale lumii in anul 2016, anunta compania, intr-un comunicat de presa.

Ca rezultat al cresterii puternice a primelor, valoarea brandului la nivelul Grupului a crescut cu 8,1%, de la 17,2 mld. Euro, la 18,6 mld. Euro (20,3 mld. USD). Astfel, Allianz ocupa locul 43 in top 500 branduri globale (urcând de pe locul 44, pe care il ocupa in anul 2015).
In topul realizat in anul 2016, Brand Finance a recunoscut rezistenta Allianz intr-un mediu plin de provocari, precum si performanta financiara puternica a Grupului, determinata de principalul sau brand, de ”centrarea pe client” si de abordarea ”digitalizare implicita”.

“Aceasta pozitionare excelenta arata faptul ca strategia pentru brandul nostru principal si focusul clar asupra clientului si asupra digitalizarii contrubuie la consolidarea increderii si rezoneaza cu clientii nostrii din intreaga lume. Vrem sa le multumim acestora pentru loialitatea lor in crestere”, a declarat Christian Deuringer, Director Global Brand Management la Allianz.

Evaluând potentialul brandului Allianz, Brand Finance a recunoscut faptul ca abordarea centrata pe client poate genera valoare si poate construi pe baza reperelor actuale. In plus, considera brandul Allianz ca fiind foarte bine pozitionat pentru a beneficia de oportunitatile de crestere pe care le ofera schimbarile determinate de digitalizare in sectorul asigurarilor.