Companii Stiri

Amway se extinde in Bulgaria

6 iun. 2014 2 min

Amway se extinde in Bulgaria

Reading Time: 2 minute

Amway, companie ce opereaza in peste 100 de tari, dintre care 29 din Europa, se lanseaza pe piata din Bulgaria. Operatiunile se vor baza in contiuare  pe un model de vanzari directe, iar produsele vor fi disponibile exclusiv prin reteaua de Intreprinzatori Privati Autorizati Amway.

Amway are in plan sa se extinda, iar pana la finele anului 2014 sa aiba 17.000 Intreprinzatori Privati Autorizati in aceasta noua piata.

 

Ioana Enache, General Manager Amway Romania si Bulgaria
Ioana Enache, General Manager Amway Romania si Bulgaria

Intr-o prima faza, Amway Bulgaria va oferi 110 produse, din toate gamele de frumusete, nutritie, ingrijire a locuintei, urmand sa isi mareasca periodic portofoliul de produse in aceasta tara. Portofoliul complet al comaniei a ora actuala cuprinde 450 de produse.

„Bulgaria este o piata cu potential ridicat, unde consumatorii sunt pretentiosi si doresc din ce in ce mai multe produse de inalta calitate. Suntem bucurosi sa deservim aceasta piata cu produsele noastre, dar si cu modelul nostru de afaceri. Amway incurajeaza si sprijina Intreprinzatorii Privati Autorizati sa isi atinga potentialul maxim de succes, oferindu-le posibilitatea de a obtine mai multe venituri, in timpul lor liber. Totodata, Amway le ofera instrumentele necesare pentru a gasi, ca antreprenori, un echilibru propriu intre viata personala si cea profesionala, care sa le intoarca beneficii pe masura eforturilor depuse. Distibuitorii nostri sunt forta motrice care ne propulseaza afacerea spre sucess si sunt convinsa ca Amway Bulgaria va creste in ritm accelerat”, a declarat Ioana Enache, General Manager Amway Romania si Bulgaria.

Taxa de inregistrare pentru cetatenii bulgari care vor sa devina Intreprinzatori Privati Autorizati Amway, este de 22 Leva (aproximativ 50 de lei) si poate fi platita prin intermediul site-ului www.amway.bg.

In 2013, Amway a inregistrat venituri totale de peste 11,8 miliarde dolari, si se afla in plin proces expansiune a departamentelor de productie si cercetare-dezvoltare, in valoare de 332 milioane de dolari.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: