An bun pentru Mega Image

Retailerul beligian Mega Image a deschis 471 de magazine in acest an, ceea ce a insemnat consolidarea pozitiei companiei pe piata si a adus un nou nivel de experienta la cumparaturi

Anul 2015 a fost unul extrem de activ pentru Mega Image. Retailerul a ajuns la un numar de 471 de magazine fiind mult mai aproape de clienti. Cea mai recenta deschidere a avut loc in data de 23 decembrie, cand au fost inaugurate trei noi magazine. De asemenea, in data de 30 decembrie, Mega Image va mai inaugura cinci noi magazine. De curand, compania belgiana a anuntat si deschiderea celui de-al patrulea Concept Store din Bucuresti, care este amplasat in zona de nord a capitalei. Acesta integreaza toate conceptele speciale deja consacrate in magazinele Concept Store Mega Image, precum Equilibrium Health & Wellness, Wine Gallery, Gusturi Romanesti si insula Angst, precum si intreaga gama de produse congelate din magazinul AB Cool Food.

“Anul 2015 a fost un an de referinta pentru noi, in care am ajuns la o pozitie consolidata pe piata, iar investitiile in proiecte noi au fost simtite direct de catre toti clientii nostri din comunitatile din care facem parte impreuna. Dupa un parcurs lung, de douazeci de ani, in care am depus mult efort in echipa, am fost responsabili si determinati, ne bucuram ca am ajuns mult mai aproape de angajamentul nostru continuu, acela de a fi un partener responsabil al comunitatilor si de a aduce mai multe beneficii oamenilor. In 2015 am accentuat valorile pe care le urmam cu determinare: incredere si calitate. Aceleasi valori ne vor ghida in continuare sa fim mai buni si sa oferim si mai mult. In 2016 vom merge mai departe si ne vom sustine angajamentul de a oferi comunitatilor din care facem parte tot ce au nevoie pentru o experienta placut memorabila la cumparaturi”, spune Vasileios Stavrou, Director General Mega Image.   

In 2015 Mega Image si-a consolidat semnificativ pozitia pe piata, devenind unul dintre cei mai puternici jucatori din retail. Toate proiectele si magazinele noi din acest an au continuat angajamentul companiei de a fi mult mai aproape de clienti si de a duce la un nou nivel experienta la cumparaturi.

Foto: Dreamstime