Top PR România 2017

Top PR România 2017

În premieră anul acesta, două agenții se situează pe locul I, la egalitate, în clasamentul Top PR România: Golin și McCann PR. Următoarele poziții sunt ocupate de GMP PR, MSL The Practice, Graffiti PR, SmartPoint, Rogalski Damaschin Public Relations, DC Communication, Grayling, BDR Associates Communication Group și The Public Advisors. Întreg clasamentul – Top 30 de agenții de PR și

18 ani de business

18 ani de business

Antreprenori, manageri, consultanți, profesioniști au scris istorie în business și în paginile revistei Biz în ultimii 18 ani. Am promovat mereu oamenii pentru care businessul înseamnă performanță curată, bazată pe curaj, muncă, strategie și inovație. Și vom continua pe același drum. Pe coperta primei reviste Biz zâmbește un om de afaceri puțin cunoscut la acel moment în România în afara

Top 100 cele mai puternice branduri românești 2017

Top 100 cele mai puternice branduri românești 2017

După șapte ani de branduri românești în lumina reflectoarelor,  ajunși la a opta ediție, continuăm seria de Top 100. Dacă în 2014 am simțit nevoia să trecem de la Top 50 la Top 100, dovadă că din ce în ce mai multe mărci românești prindeau contur și personalitate și am avut varianta 2.0, anul acesta vizibilitatea crescută a anumitor mărci

Cum folosim realitatea augmentată în business?

Cum folosim realitatea augmentată în business?

De la filtre amuzante pe snapchat la aplicații pe care marile companii le folosesc pentru a-și promova și vinde produsele nu e cale atât de lungă. Pregătiți-vă, pentru că realitatea de business va fi tot mai augmentată. Suntem într-o eră a tehnologiilor care se apropie de ceea ce până nu demult părea SF. Doar că, după ce uimesc prin elementul

Primul milion al unui startup

Primul milion al unui startup

Cum au reușit Ana Stănel și Delia Mărgărit, fondatoarele The Good Company, să ajungă la o cifră de afaceri de peste un milion de euro în mai puțin de trei ani de când au pornit pe cont propriu? La aflarea acestei sume, mi-am zis wow, mai există și startup-uri care cresc precum Făt Frumos din povești, într-o industrie a comunicării

Studiu eJobs: Angajații români consideră că merită salarii mai mari

Studiu eJobs: Angajații români consideră că merită salarii mai mari

Așteptările salariale ale angajaților români au crescut în ultimul an, în contextul evoluției economice favorabile care a dus la creșterea consumului și, implicit, a nivelului de trai. Astfel, dacă anul trecut un român ar fi acceptat să se angajeze pe un salariu mediu de 2.550 de lei, acum așteptările pornesc de la minimum 2.844 de lei, relevă un studiu realizat

Bezos vinde tot și pleacă în spațiu

Bezos vinde tot și pleacă în spațiu

Nu vă speriați, nu este vorba despre vânzarea Amazon, ci doar despre ambiția lui Jeff Bezos de a transforma compania pe care a fondat-o în acel loc unde vor duce toate drumurile cumpărătorilor în următoarele decenii. Pentru patru ore, pe 27 iulie, Jeff Bezos a fost cel mai bogat om de pe planetă, cu o avere estimată la peste 92,3

Investiție pentru viitor

Investiție pentru viitor

Una dintre cele mai performante fabrici din Europa beneficiază o investiție de 490 de milioane de euro, pentru a fi transformată într-un inovator centru de producție al viitorului. Se întâmplă la Otopeni, la fabrica Philip Morris România. Într-un ansamblu de clădiri moderne înconjurate de verdeață, la Otopeni, lângă București, are loc o adevărată revoluție tehnologică. Se instalează echipamente noi, pentru

Cu cât au crescut vlogurile românești în 2017?

Cu cât au crescut vlogurile românești în 2017?

Luna iunie 2017 a adus o creștere a numărului de abonați la top 500 canale de YouTube românești de 28% față de luna ianuarie 2017, potrivit datelor cumulate de Zelist Monitor. Cifrele reflectă creșterea consumului de video online la nivel global (zilnic, oamenii din întreaga lume vizionează aproximativ un miliard de ore de conținut YouTube) și mai ales a consumului

De la Vinil La YouTube

De la Vinil La YouTube

100 de milioane de euro. Atât valorează industria muzicală autohtonă. Iar potențialul de creștere este încă foarte mare, cu condiția ca artiștii și casele de producție de la noi să urmeze tendințele internaționale. Și chiar să le anticipeze. Inna, Smiley, Nicole Cherry sunt doar câțiva dintre artiștii care au pus muzica românească pe harta globală. Este un semn că industria muzicală