Cu cât au crescut vlogurile românești în 2017?

Cu cât au crescut vlogurile românești în 2017?

Luna iunie 2017 a adus o creștere a numărului de abonați la top 500 canale de YouTube românești de 28% față de luna ianuarie 2017, potrivit datelor cumulate de Zelist Monitor. Cifrele reflectă creșterea consumului de video online la nivel global (zilnic, oamenii din întreaga lume vizionează aproximativ un miliard de ore de conținut YouTube) și mai ales a consumului

De la Vinil La YouTube

De la Vinil La YouTube

100 de milioane de euro. Atât valorează industria muzicală autohtonă. Iar potențialul de creștere este încă foarte mare, cu condiția ca artiștii și casele de producție de la noi să urmeze tendințele internaționale. Și chiar să le anticipeze. Inna, Smiley, Nicole Cherry sunt doar câțiva dintre artiștii care au pus muzica românească pe harta globală. Este un semn că industria muzicală

Moga feat. Business

Moga feat. Business

Cu peste 500 de piese create din 2003 încoace și prezențe constante pe radio, TV și în clasamentele muzicale ori la la decernările anuale ale premiilor, DeMoga Music este un business solid pe care Marius Moga l-a construit cu o perseverență și viziune rar întâlnite în industria muzicală autohtonă. Nu se regăsește în toate etichetele care i-au fost atribuite și

Care este impactul IA asupra PIB-ului global?

Care este impactul IA asupra PIB-ului global?

Inteligența artificială (AI) ar putea genera câștiguri de 15,7 trilioane de dolari la nivelul PIB-ului global până în 2030 prin creșterea productivității, potrivit unui nou studiu PwC. Pornind de la o analiză detaliată a impactului tehnologiilor IA asupra mediului de afaceri, studiul „Sizing the prize” evidențiază economiile cu cel mai mare potențial de câștig de pe urma IA. Creșterea productivității

Barometrul încrederii angajaților în companii în 2017

Barometrul încrederii angajaților în companii în 2017

Patru din zece tineri români ar alege ca prim loc de muncă o multinațională În alegerea primului loc de muncă, generația Z (tinerii cu vârsta până în 21 de ani) din România are cea mai mare încredere în recomandările angajaților actuali ai unei companii. La distanță de un singur punct procentual (48%), se situează sfatul mamei, urmat de cel al

63 de miliarde de euro – piața de mobile advertising

63 de miliarde de euro – piața de mobile advertising

Încasările din mobile advertising la nivel global au ajuns la 63 de miliarde de euro în 2016, potrivit unui studiu făcut public de IAB Europa. Piața a continuat ritmul accelerat de creștere, urcând cu 60,5% de la 39 de miliarde de euro în anul anterior. Cele mai mari investiții au fost în mobile display (+64,3%), în timp de mobile search-ul

România, pe locul doi în Europa la creșterea consumului de F&B

România, pe locul doi în Europa la creșterea consumului de F&B

România ocupă a doua poziție în Europa, după Turcia, din punct de vedere al creșterii, dar și al potențialului de creștere, din sectorul Food & Beverage (F&B), incluzând aici consumul din restaurante, unități fast-food, cafenele, ceainării și gelaterii, conform unui studiu al Cushman & Wakefield. În Europa, anul trecut au fost cheltuiți echivalentul a 796 miliarde euro în sectorul F&B,

Biz CEO Exchange

Biz CEO Exchange

Un lider adevărat primește deschis orice provocare, iar un CEO de top se adaptează rapid la schimbare. Proiectul Biz CEO Exchange a convins zece ocupanți ai  fotoliului de CEO din companii de top din România să facă pentru o zi  schimb de locuri și de experiențe. Managerii de top care au acceptat provocarea  de a deveni CEO pentru o zi

Leadership fără granițe

Leadership fără granițe

Leadershipul practicat cu zâmbetul pe buze este mai eficient decât orice regulă rigidă dintr-o carte de management. doi dintre cei trei CEO ai Golin, Jon Hughes și Matt Neale, alături de directorul de creație la nivel global al rețelei de comunicare, Caroline Dettmann, ne-au arătat că, dacă îți place ceea ce faci, dacă îți iubești cu adevărat meseria, nicio provocare

Top Social Brands 2017

Top Social Brands 2017

A noua ediție a clasamentului celor mai active branduri în social media din România scoate în evidență 75 de companii care reușesc cu adevărat să facă performanță în zona de digital. Top Social Brands 2017 vă prezintă noile tendințe în social media, inovațiile realizate de brandurile cele mai active pe rețelele sociale, canalele cu cel mai mare impact și campaniile