Yasuharu Sasaki: creativitatea digitală, dincolo de YouTube

Yasuharu Sasaki: creativitatea digitală, dincolo de YouTube

Prezent la Conferința Globală IAA din București, Yasuharu Sasaki, Executive Creative Director la Dentsu Tokyo, a povestit pentru Biz câteva idei despre advertisingul nipon și viziunea sa despre publicitarul viitorului. Advertisingul japonez Industria de publicitate din Japonia este foarte diferită de cea din restul lumii. Deseori advertisingul nipon este înțeles doar de japonezi, este foarte amuzant, dar greu de digerat

Bun venit în Orașul Antreprenorilor!

Bun venit în Orașul Antreprenorilor!

Este singura localitate din România în care numărul locuitorilor s-a triplat, iar vremea este mereu propice pentru a crește afaceri de succes. Numele ei este Startarium, o platformă online de educație și sprijin pentru antreprenorii din România. Construit sub conceptul-umbrelă de “Orașul Antreprenorilor”, este locul în care antreprenorii existenți sau în curs de devenire găsesc toate resursele pentru a lansa

Polul sud al retailului bucureștean

Polul sud al retailului bucureștean

O investiție de 30 de milioane de euro concretizată în remodelarea și extinderea spațiului de retail până la 81.000 mp, cu încă 40 de noi magazine, este modul prin care Sun Plaza își consolidează din martie anul viitor poziția pe harta centrelor comerciale bucureștene. Fiecare centru comercial ar trebui să facă câte un proces de reconfigurare o dată la 10

O cursă electrizantă

O cursă electrizantă

Companii cu tradiție de peste o sută de ani și jucători apăruți în noul mileniu duc o luptă aprigă bazată pe inovație și tehnologie pentru a crea și domina viitorul industriei auto: mașinile electrice. Când o companie ca Mercedes-Benz anunță o investiție de un miliard de dolari destinată în principal producției de mașini electrice și componente pentru acestea, devine clar

Foraeva: reinterpretarea tradiției

Foraeva: reinterpretarea tradiției

Designerul Lana Dumitru și arhitectul Vlad Țenu reinterpretează trecutul și aduc viitorul în prezent printr-un proiect unic susținut de Swarovski, în care arta atinge noi repere ale perfecțiunii cu ajutorul tehnogiilor digitale. Peste 25.000 de cristale swarovski, șase luni de muncă susținută și o echipă alcătuită din peste 15 persoane au dus la bun sfârșit anul acesta viziunea a două

Top PR România 2017

Top PR România 2017

În premieră anul acesta, două agenții se situează pe locul I, la egalitate, în clasamentul Top PR România: Golin și McCann PR. Următoarele poziții sunt ocupate de GMP PR, MSL The Practice, Graffiti PR, SmartPoint, Rogalski Damaschin Public Relations, DC Communication, Grayling, BDR Associates Communication Group și The Public Advisors. Întreg clasamentul – Top 30 de agenții de PR și

18 ani de business

18 ani de business

Antreprenori, manageri, consultanți, profesioniști au scris istorie în business și în paginile revistei Biz în ultimii 18 ani. Am promovat mereu oamenii pentru care businessul înseamnă performanță curată, bazată pe curaj, muncă, strategie și inovație. Și vom continua pe același drum. Pe coperta primei reviste Biz zâmbește un om de afaceri puțin cunoscut la acel moment în România în afara

Top 100 cele mai puternice branduri românești 2017

Top 100 cele mai puternice branduri românești 2017

După șapte ani de branduri românești în lumina reflectoarelor,  ajunși la a opta ediție, continuăm seria de Top 100. Dacă în 2014 am simțit nevoia să trecem de la Top 50 la Top 100, dovadă că din ce în ce mai multe mărci românești prindeau contur și personalitate și am avut varianta 2.0, anul acesta vizibilitatea crescută a anumitor mărci

Cum folosim realitatea augmentată în business?

Cum folosim realitatea augmentată în business?

De la filtre amuzante pe snapchat la aplicații pe care marile companii le folosesc pentru a-și promova și vinde produsele nu e cale atât de lungă. Pregătiți-vă, pentru că realitatea de business va fi tot mai augmentată. Suntem într-o eră a tehnologiilor care se apropie de ceea ce până nu demult părea SF. Doar că, după ce uimesc prin elementul

Primul milion al unui startup

Primul milion al unui startup

Cum au reușit Ana Stănel și Delia Mărgărit, fondatoarele The Good Company, să ajungă la o cifră de afaceri de peste un milion de euro în mai puțin de trei ani de când au pornit pe cont propriu? La aflarea acestei sume, mi-am zis wow, mai există și startup-uri care cresc precum Făt Frumos din povești, într-o industrie a comunicării