Cum folosim realitatea augmentată în business?

Cum folosim realitatea augmentată în business?

De la filtre amuzante pe snapchat la aplicații pe care marile companii le folosesc pentru a-și promova și vinde produsele nu e cale atât de lungă. Pregătiți-vă, pentru că realitatea de business va fi tot mai augmentată. Suntem într-o eră a tehnologiilor care se apropie de ceea ce până nu demult părea SF. Doar că, după ce uimesc prin elementul

Primul milion al unui startup

Primul milion al unui startup

Cum au reușit Ana Stănel și Delia Mărgărit, fondatoarele The Good Company, să ajungă la o cifră de afaceri de peste un milion de euro în mai puțin de trei ani de când au pornit pe cont propriu? La aflarea acestei sume, mi-am zis wow, mai există și startup-uri care cresc precum Făt Frumos din povești, într-o industrie a comunicării

Studiu eJobs: Angajații români consideră că merită salarii mai mari

Studiu eJobs: Angajații români consideră că merită salarii mai mari

Așteptările salariale ale angajaților români au crescut în ultimul an, în contextul evoluției economice favorabile care a dus la creșterea consumului și, implicit, a nivelului de trai. Astfel, dacă anul trecut un român ar fi acceptat să se angajeze pe un salariu mediu de 2.550 de lei, acum așteptările pornesc de la minimum 2.844 de lei, relevă un studiu realizat

Bezos vinde tot și pleacă în spațiu

Bezos vinde tot și pleacă în spațiu

Nu vă speriați, nu este vorba despre vânzarea Amazon, ci doar despre ambiția lui Jeff Bezos de a transforma compania pe care a fondat-o în acel loc unde vor duce toate drumurile cumpărătorilor în următoarele decenii. Pentru patru ore, pe 27 iulie, Jeff Bezos a fost cel mai bogat om de pe planetă, cu o avere estimată la peste 92,3

Investiție pentru viitor

Investiție pentru viitor

Una dintre cele mai performante fabrici din Europa beneficiază o investiție de 490 de milioane de euro, pentru a fi transformată într-un inovator centru de producție al viitorului. Se întâmplă la Otopeni, la fabrica Philip Morris România. Într-un ansamblu de clădiri moderne înconjurate de verdeață, la Otopeni, lângă București, are loc o adevărată revoluție tehnologică. Se instalează echipamente noi, pentru

Cu cât au crescut vlogurile românești în 2017?

Cu cât au crescut vlogurile românești în 2017?

Luna iunie 2017 a adus o creștere a numărului de abonați la top 500 canale de YouTube românești de 28% față de luna ianuarie 2017, potrivit datelor cumulate de Zelist Monitor. Cifrele reflectă creșterea consumului de video online la nivel global (zilnic, oamenii din întreaga lume vizionează aproximativ un miliard de ore de conținut YouTube) și mai ales a consumului

De la Vinil La YouTube

De la Vinil La YouTube

100 de milioane de euro. Atât valorează industria muzicală autohtonă. Iar potențialul de creștere este încă foarte mare, cu condiția ca artiștii și casele de producție de la noi să urmeze tendințele internaționale. Și chiar să le anticipeze. Inna, Smiley, Nicole Cherry sunt doar câțiva dintre artiștii care au pus muzica românească pe harta globală. Este un semn că industria muzicală

Moga feat. Business

Moga feat. Business

Cu peste 500 de piese create din 2003 încoace și prezențe constante pe radio, TV și în clasamentele muzicale ori la la decernările anuale ale premiilor, DeMoga Music este un business solid pe care Marius Moga l-a construit cu o perseverență și viziune rar întâlnite în industria muzicală autohtonă. Nu se regăsește în toate etichetele care i-au fost atribuite și

Care este impactul IA asupra PIB-ului global?

Care este impactul IA asupra PIB-ului global?

Inteligența artificială (AI) ar putea genera câștiguri de 15,7 trilioane de dolari la nivelul PIB-ului global până în 2030 prin creșterea productivității, potrivit unui nou studiu PwC. Pornind de la o analiză detaliată a impactului tehnologiilor IA asupra mediului de afaceri, studiul „Sizing the prize” evidențiază economiile cu cel mai mare potențial de câștig de pe urma IA. Creșterea productivității

Barometrul încrederii angajaților în companii în 2017

Barometrul încrederii angajaților în companii în 2017

Patru din zece tineri români ar alege ca prim loc de muncă o multinațională În alegerea primului loc de muncă, generația Z (tinerii cu vârsta până în 21 de ani) din România are cea mai mare încredere în recomandările angajaților actuali ai unei companii. La distanță de un singur punct procentual (48%), se situează sfatul mamei, urmat de cel al