Angajatii fericiti sunt mai productivi

Numarul companiilor care implementeaza programe prin care isi ajuta angajatii sa obtina si a pastreze un echilibru intre viata personala si cea profesionala s-a dublat in ultimii cinci ani, ca urmare a nevoii de a creste eficienta echipelor.

Spre deosebire de anii trecuti, cand problema implicarii in viata echilibrata a angajatilor era apanajul aproape exclusiv al departamentelor de resurse umane, de cel putin un an, se pare ca acest aspect este si in atentia conducerii executive, la nivel de CEO, inclusiv. “Companiile s-au convins ca angajatii fericiti sunt mai productivi, iar analiza rezultatelor programelor implementate a demonstrat-o de fiecare data. In fiecare an, constatam un interes tot mai mare pentru respectarea echilibrului intre munca si destindere si este important sa contribuim cu totii la popularizarea acestui concept”, precizeaza Simona Nicolaescu, detinatoarea Dynamic HR, companie care organizeaza un concurs de proiecte de motivare pentru firmele din Romania.

In ce consta acest concurs? Ei bine, in fiecare an, la finele lunii februarie, cateva zeci de companii din tara participa la Gala companiilor implicate in viata echilibrata a angajatilor, la care isi prezinta programele de dezvoltare a angajatilor si de crestere a performantelor lor. Daca sunteti o astfel de companie, care se preocupa de echilibrarea talerelor balantei work-life, este bine sa stiti ca va mai puteti depune proiectele pana in data de 2 februarie.

“Aceste programe vizeaza un numar consolidat estimat de peste 20.000 de angajati de la companiile participante, in total, ceea ce indica interesul aratat de mediul de afaceri fata de sanatatea emotionala a angajatilor lor”, spune Simona Nicolaescu, detinatoarea Dynamic HR, o companie de training si consultanta in domeniul resurselor umane. “Managerii si proprietarii de companii s-au convins ca productivitatea echipei creste odata cu gradul de fericire, iar aceasta crestere trebuie sustinuta de la cel mai inalt nivel”, conchide detinatoarea Dynamic HR.

Foto: Dreamstime