Afacerile de familie se extind pe piețele externe

Afacerile de familie se extind pe piețele externe

În următorii trei ani, afacerile de familie din România vor investi prioritar în capitalul uman, în extinderea pe noi piețe și în transformarea digitală, arată studiul EY – „Barometrul afacerilor de familie din România”, ediția 2017. Studiul are la bază răspunsurile la chestionar din partea a 247 de oameni de afaceri care conduc business-uri de familie. “Dacă la ediția din

O listare sănătoasă

O listare sănătoasă

Ce a însemnat pentru MedLife cea mai mare ofertă publică inițială derulată de o companie antreprenorială românească în ultimii zece ani. Pentru Mihai Marcu, Crăciunul a venit anul trecut un pic mai devreme, mai exact pe 21 decembrie. Atunci, acțiunile MedLife au început să fie tran­zacționate la Bursa de Valori București (BVB), în urma fina­lizării celei mai mari oferte pu­blice

Școală de business pentru mințile creative

Școală de business pentru mințile creative

Cei care au o idee de business îndrăzneață, dar nu știu cum să o transforme într-o afacere de succes sunt oamenii pentru care UniCredit  Bank a creat Academia Minților Creative. Pentru ei și pentru antreprenorii aflați la început de drum, cărora le-ar prinde bine puțin ghidaj, pe căile întortocheate ale mediului de business românesc. Academia Minților Creative este o altfel

Antreprenoriatul românesc în 2027

Antreprenoriatul românesc în 2027

Viitorul economiei, așa cum se vede din prezent, nu va fi dominat de firmele inovative sau de cele bazate pe cunoaștere. Dacă ne dorim altceva, măsurile de schimbare ar trebui să fie de o amploare considerabilă, crede Florian Neagu, Director adjunct al Direcției Stabilitate Financiară a Băncii Naționale a României (BNR). “Vrem o economie cu o valoare adăugată cât mai

Cum transformi un brand în lovemark?

Cum transformi un brand în lovemark?

Cum transformi un brand în lovemark? Cheia succesului este să creezi o echipă. Să poți să selectezi oamenii, sa îi ții lângă tine și să îți înțeleagă viziunea, crede Dragoș Petrescu, Președinte al City Grill Restaurants. “La început visam să îmi pun brandul pe frontispiciul brandurilor mari, naționale sau internaționale (…) Apoi m-a gandit că trebuie să construiesc mai mult

Antreprenorii noii generații se antrenează la hackathon

Antreprenorii noii generații se antrenează la hackathon

Aplicații care permit semnarea contractelor la distanță, parcări inteligente, o mănușă care ajută la diagnosticarea bolii Parkinson sau un Tinder pentru haine – sunt doar cateva dintre ideile prezentate la hackathonul Innovation Labs 2017. Dincolo de faptul că pot fi remarcate de un business angel, echipele calificate își vor dezvolta produsele în programul de mentorat. Innovation Labs 2017 este un

Cunoaşte-i pe cei care au ADN de antreprenor

Cunoaşte-i pe cei care au ADN de antreprenor

Cum îţi dezvolţi afacerea? Care este importanţa brandingului pentru un antreprenor? Cum te reinventezi în business? Cum dezvolţi un domeniu prin propriul business? Sau ce instrumente are nevoie o antreprenoare la început de drum? Toate aceste lucruri le vom afla direct de la antreprenorii români care şi-au demonstrat valoarea de-a lungul timpului, care au business-ul în sânge şi care pun

Antreprenoriat, la feminin

Antreprenoriat, la feminin

Deşi antreprenoriatul feminin este adesea generat de necesitate și curaj, condițiile de susținere puternice – precum accesul la serviciile financiare și ușurința de a face business – constituie premise ale succesului pentru afacerile deținute de femei, conform rezultatelor primului raport Index of Women Entrepreneurs, publicat de Mastercard. Aceste condiții de susținere sunt fundamentale în depășirea celor două obstacole principale care

Lanțul de cafenele 5togo a ajuns la 40 de unități

Lanțul de cafenele 5togo a ajuns la 40 de unități

5togo, cea mai accesată franciză românească de horeca din România, a atins pragul de 40 de unități, devenind astfel cel mai mare lanț de cafenele de pe teritoriul țării, conform unui comunicat al companiei. Cu o cifră de afaceri de 1,2 milioane de EUR per grup, 5togo a încheiat anul cu 36 de cafenele, deschizând deja în primele 2 luni

Profructta și-a dublat vânzările de sucuri naturale

Profructta și-a dublat vânzările de sucuri naturale

Premium Fruct, producătorul de sucuri naturale Profructta, anunță dublarea cifrei de afaceri în 2016. Anul trecut, compania românească de sucuri din fructe și legume a ajuns la o valoare a vânzărilor de 110.000 de euro, după ce în primul semestru a reușit creșterea cifrei de afaceri prin extinderea rețelei de distribuție căre mari retaileri. ”Anul 2016 a fost o provocare