Primul milion al unui startup

Primul milion al unui startup

Cum au reușit Ana Stănel și Delia Mărgărit, fondatoarele The Good Company, să ajungă la o cifră de afaceri de peste un milion de euro în mai puțin de trei ani de când au pornit pe cont propriu? La aflarea acestei sume, mi-am zis wow, mai există și startup-uri care cresc precum Făt Frumos din povești, într-o industrie a comunicării

De la idee la 10 milioane de vacanțe

De la idee la 10 milioane de vacanțe

În principiu, poți să te tunzi și acasă, dar nu știi dacă o faci la fel de bine ca la frizerie. Este răspunsul pe care îl dă Carmen Pavel, antreprenor cu 27 de ani vechime în turism, celor care o întreabă de impactul serviciilor de tip Airbnb sau Booking asupra industriei. Orice om are nevoie, în lumea modernă, de medic

Business la perete

Business la perete

Sportul corporatiștilor, squash-ul, câștigă tot mai multă popularitate în rândul românilor, iar antreprenorii în domeniu se pregătesc de un nou val de investiții. Eduard Tecșan a descoperit pasiunea pentru squash în urmă cu patru ani. Avea 43 de ani și un stil de viață sedentar. A primit un cupon cadou pentru o partidă de squash și nu regretă nicio secundă

Viitorul legumelor din trecut

Viitorul legumelor din trecut

Frații Alexandru și Levente Szèll au transformat o pasiune de familie într-o afacere care pune în valoare soiurile românești de legume. Levente Szèll, directorul general al Agrosel, mizează pe creștere atât pe piața locală cât și în regiune, având în vedere că exportă semințe în peste 10 țări. Cum a luat naștere ideea din spatele companiei Agrosel? Cultivarea legumelor a

Impact Hub caută antreprenori în București și Cluj

Impact Hub caută antreprenori în București și Cluj

Impact Hub lansează cea de-a cincea ediție a Hubcelerator, programul de accelerare a startup-urilor care ghidează antreprenorii de la idee la un model de business valid în piață în 10 săptămâni. Pentru prima oară, programul va fi organizat în paralel, atât în București cât și în Cluj. Până acum, în cele 4 ediții, aproape 100 de participanți au profitat de

Au lăsat Bucureștiul pentru o fermă de cătină bio

Au lăsat Bucureștiul pentru o fermă de cătină bio

Cooperativa Agricolă Bio Cătina, o asociere de 8 fermieri tineri care deţine cea mai mare suprafaţă cultivată cu cătină ecologică certificată din România (80 hectare), a obţinut în această luna, la 3 ani de la plantarea arbuştilor, prima recoltă de aproximativ 50 tone. Cooperativa Agricola Bio Cătina este o asociere realizată în 2016 de către 8 fermieri până în 45

5 to go ajunge și în Timișoara

5 to go ajunge și în Timișoara

Fondatorii 5 to go au semnat contractele de francizare pentru trei cafenele în Timișoara, prima urmând a fi deschisă în septembrie. Prima cafenea 5 to go din Timișoara se va afla în Piața Victoriei numărul 7 și va avea un design asemănător tuturor celor 55 de cafenele din întreaga țară. Băuturile pe bază de cafea cât și produsele de patiserie

5 to go, finalist la Central European Startup Awards

5 to go, finalist la Central European Startup Awards

Brand-ul 5 to go a fost nominalizat în cadrul secțiunii Best Social Impact Startup, secțiune ce ia în considerare ritmul de dezvoltare al business-ului în ultimul an, bazându-se pe creșterea cifrei de afaceri, inovație și impactul business-ului în societate, luând în considerare implementarea de noi soluții culturale, sociale și ce ține de mediul înconjurator. De la înființare și până în

Nouă platformă online pentru părinți

Nouă platformă online pentru părinți

În urma unei investiții de 500.000 de euro, miababy.ro devine primul start-up online dedicat părinților cu copii de până la trei ani. Investiția de jumătate de milion de euro a vizat dezvoltarea platformei online, a sistemelor informatice, dezvoltarea conceptului de personalizare și aplicarea acestuia în mediul online, depozitul propriu, sistemele ERP, dar și stocurile retailerului.Platforma creează experiențe personalizate pentru fiecare

Afacerile Bilka, în creștere cu 54%

Afacerile Bilka, în creștere cu 54%

Producătorul de acoperișuri Bilka a înregistrat în prima jumătate a anului afaceri de 147 milioane de lei, mai mult cu 54% față de aceeași perioadă a anului trecut. Rezultatele se datorează în principal creșterii cererii și proiectului investițional de 10 milioane de euro demarat de companie în 2014 și finalizat în 2016, arată compania, într-un comunicat de presă. ”Creşterea de