Antreprenorii cu A mare

Din experienta mea de pana acum, un antreprenor care si-a bazat succesul pe o strategie clara, nu pe simpla speculare a unei oportunitati de piata, vorbeste mult mai putin despre el, evita sa dea lectii si reguli universal valabile si, culmea, vorbeste despre faptul ca, pentru a reusi, ai nevoie si de sansa. Am intalnit cativa astfel de antreprenori in anii de presa de business, dar am fost incantat sa mai cunosc recent unul tanar, cu viziune si planuri clare despre dezvoltarea businessului sau. Il vedeti pe coperta celui mai recent numar al revistei, pentru ca Victor Cotrutz aduna multe dintre calitatile oamenilor de business pe care vrem sa le promovam in Biz – viziune, inovatie, creativitate, seriozitate, ambitie.

Acestia sunt oamenii despre care vrem sa scriem in paginile revistei si pe care ne luptam sa ii aducem la evenimentele noastre. Este ambitia noastra de a aduce in fata oamenii care merita cu adevarat sa se afle in lumina reflectoarelor intr-o tara in care prea des ies in prim-plan nonvalori lipsite de substanta. Cautam antreprenori si oameni de afaceri adevarati, care construiesc businessuri pe baze solide, greu de daramat chiar si de cutremure economice majore, si care nu se plang la greu, ci isi sufleca manecile si trec la treaba.

Victor Cotrutz a gandit dezvoltarea companiei Greentek pas cu pas si a ajuns astazi sa concureze pe pietele internationale de la egal la egal cu jucatori cu traditie. M-a impresionat mai ales faptul ca mizeaza permanent pe inovatie si apeleaza la cele mai noi tehnologii pentru a-si devansa concurenta. Nu sunt multi antreprenorii locali care se ambitioneaza sa nu se limiteze cu businessul lor la piata romaneasca. Dar e timpul ca toti sa se gandeasca daca nu cumva este timpul sa nu-si puna singuri limite si sa treaca la urmatorul nivel. Pentru ca asta face un antreprenor adevarat.