Anuarul Directorilor de Marketing 2016

Biz a lansat in iunie anul acesta o noua editie a Anuarului Directorilor de Marketing din Romania.  Proiectul editorial unic in Romania, initiat in 2014, a ajuns deja la a treia editie.

Intr-o piata in care peste 40% dintre directorii de marketing s-au schimbat in ultimii doi ani, anuarul este un instrument extreme de util pentru companii, dar si pentru agentiile de comunicare si pentru jurnalisti.

Anuarul reuneste peste 150 dintre cei mai importanti directori de marketing din Romania, cei care decid strategiile de comunicare ale brandurilor prezente pe piata romaneasca, administreaza bugete si coordoneaza campanii de marketing.

Cei interesati pot descoperi profilele specialistilor din domeniu, selectati pe baza clasamentului celor mai mari investitii in publicitate, precum si in baza dinamicii campaniilor de marketing derulate in ultimul an. Inca de la prima editie, anuarul a demonstrat ca este un instrument de lucru important pentru profesionistii din industrie.

Produsul editorial se distribuie catre abonatii revistei impreuna cu Biz nr. 296, disponibil in perioada 23 iunie – 15 iulie 2016.

Cei care nu sunt abonati ai revistei si sunt interesati in achizitionarea anuarului, il pot comanda aici.

Costul de achizitie a Anuarului Directorilor de Marketing – editia 2016 este de 69 lei (TVA inclus) + 10 lei livrarea prin curier.