Management

ASE organizeaza cursuri de recalificare pentru tinerii antreprenori

18 nov. 2014 2 min

ASE organizeaza cursuri de recalificare pentru tinerii antreprenori

Reading Time: 2 minute

Academia de Studii Economice (ASE) din Bucuresti va implementa, in perioada urmatoare, un program integrat pentru interventii active de ocupare „e-CarieraTa”ce ofera cursuri acreditate de ANC (Autoritatea Nationala pentru Calificari). Printre acestea se numara si cursurile gratuite de Administrator de firma ce se vor desfasura in perioada 2014-2015, pentru someri si persoane aflate in cautarea unui loc de munca.

Principalele motivatii pentru romani de a porni o afacere sunt perspectiva unui al doilea venit – 55%, independent fata de angajator – 30% si autorealizarea / posibilitatea de a materializa propriile idei – 23%. Atitudinea pozitiva fata de antreprenoriat este ridicata in special la tinerii romani cu varsta sub 30 de ani. Jumatate dintre acestia afirma ca antreprenoriatul va fi mai important in viitor, conform studiului „Antreprenoriatul in Romania si spiritul antreprenorial in Europa”, citat de Mediafax.ro.

Cursul de ”administrator de firma” face parte din programul integrat pentru interventii active de ocupare „e-CarieraTa”, Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, cofinantat din Fondul Social European.

„Cursul de Administrator de firma este foarte util tuturor celor care doresc sa ocupe un post de conducere sau sa isi gestioneze mai bine propria afacere. Dedicat grupului tinta al proiectului, somerilor si persoanelor in cautarea unui loc de munca, cursul oferit gratuit reprezinta un avantaj pentru cei care aspira catre un post de lider sau demararea unei activitati independente”, sustine Meda Vasile, Coordonator activitati – Orientare si consiliere profesionala al proiectului POSDRU, ID 135301.

Astfel, cursurile lansate in programul „e-CarieraTa” vin in sprijinul celor care vor sa puna bazele unei afaceri si au nevoie de indrumare de specialitate pentru bunul mers al acesteia, cat si celor care vor sa-si consolideze cunostintele in domeniu pornind de la notiuni de baza de management general, importanta planificarii strategice si structura sistemului decizional, elemente de organizare a firmei, sisteme, metode si tehnici de management, continuand cu elemente indispensabile precum: comunicarea, resursele umane, marketingul si vanzarile, managementul financiar, managementul calitatii sau al riscului.

„Cursul de administrator de firma reliefeaza aspecte importante ce tin de dezvoltarea unei afaceri, de la strategii de intrare pe piata, la instrumente eficiente in vederea conducerii activitatii unei firme. Un interes deosebit in cadrul cursului este acordat luarii deciziilor, negocierilor si managementului activitatii firmei” , sustine Robert Sova, prof. univ. dr., expert informare, promovare si diseminare din partea Academiei de Studii Economice din Bucuresti.

Cursurile de administrator de companie se vor desfasura in perioada 2014 – 2015, iar beneficiarii acestor cursuri sunt someri si persoane aflate in cautarea unui loc de munca care doresc sa isi largeasca cunostintele pentru a deveni antreprenori de succes. Consilierii specializati din cadrul programului vor indruma gratuit cursantii catre un plan de cariera bine definit in atingerea scopurilor personale, conform dorintelor fiecaruia.

Foto: Dreamstime

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: