Atitudinea Biz

<p> Dupa un an plin in care am incercat sa surprindem numar de numar si eveniment dupa eveniment, a venit vremea bilantului. Si, daca de obicei aceste momente sunt grele, noi am avut o intalnire in care toata echipa a fost placut surprinsa. Am reusit sa facem intr-un an dificil mai mult decat aveam in plan. Ideile n-au contenit sa apara, iar entuziasmul si curajul au fost aliati permanenti ai echipei Biz. Asa am ajuns sa adunam la ceas de sfarsit de an subiecte si evenimente de care suntem mandri.<br /> Am ales in 2010 sa tiparim in Croatia. Am aderat la BRAT. Am lansat seria de cover story-uri “Marketing 50”, care reuneste cei mai importanti 50 de directori de marketing din Romania. Am realizat a doua editie a Top Social Brands, care reuneste cele mai prezente companii in social media, cu o coperta irealizabila, fotografiind cei mai importanti oameni din online dezbracati de secrete (la propriu si la figurat) si pictati, pe care am lansat-o in cadrul unui eveniment care a reunit toti marii jucatori din online. Tot din seria copertilor irealizabile intra numarul Biz pentru care am ales sa alcatuim o echipa de fotbal din manageri de top si care a facut inconjurul birourilor marilor companii romanesti si straine in aceasta primavara. Am facut apoi si in acest an un Biz “verde” si doua editii ale evenimentului GreenBiz Forum. |mi place s-o spun: suntem singura revista de business care scrie despre green si sustenabilitate numar de numar. Mai mult, am mai introdus in revista sectiuni de inovatie, social media si rugby.<br /> Ne-am propus si am reusit sa facem evenimente si articole noi pentru piata romaneasca. Am decis sa facem topuri independente, adevarate, obiective, bazate pe cercetari de piata solide, care sa nu aiba acel “iz” ca au fost comandate sau ca sunt partinitoare. Asa au aparut “Top 50 branduri romanesti” si “Topul celor mai cunoscute branduri personale in afaceri”, realizate impreuna cu Unlock Market Research.<br /> Din dragoste pentru print si pentru meseria pe care o avem, am pornit campania “Sustine printul” si campania de imagine “Biz 10 ani”, cu ocazia aniversarii unui deceniu dedicat afacerilor romanesti, pe care le-am lansat in cadrul evenimentului de gala “Biz 10 ani”.<br /> Am continuat cu surprinzatorul Biz48h, eveniment unic in Romania si, cred, si in lume. De ce? Pentru ca am mutat redactia, cu calculatoare, birouri si sala de sedinte, intr-un centru comercial si am facut in acest spatiu public, in doar 48 de ore, intreaga revista – cu interviuri, redactare si editare de texte.<br /> |n toamna, am impus o noua serie de evenimente in tara, Social Media Summit, pentru care am lansat, la editia inaugurala de la Timisoara, “Topul celor mai influenti oameni din online”, iar pentru editia din Cluj-Napoca, din 16 decembrie, lansam impreuna cu GfK Romania studiul “Ce asteapta companiile de la social media”.<br /> Nu pot incheia enumerarea fara sa amintesc editia ZileleBiz din noiembrie, care a demonstrat clar inca o data ca este cel mai mare eveniment de afaceri din Romania. Multumindu-le celor care ne-au fost alaturi in acest an dificil pentru printul romanesc si celor care au crezut in noi, vreau sa anunt doar doua proiecte speciale pe care le pregatim pentru 2010: Biz la Bruxelles, pe care il realizam la sfarsitul lunii ianuarie in capitala Europei unite, si Biz Innovation Awards, o competitie nationala in care vom premia cele mai inovatoare companii din Romania.<br /> Va promitem un an mai bun si mai special decat 2010. Si va garantez ca noi, aici, la Biz, ramanem la fel.<br /> Biz este o revista, o echipa, o atitudine!</p>