Companii

Auchan Pallady, primul Real rebranduit

17 oct. 2013 2 min

Auchan Pallady, primul Real rebranduit

Reading Time: 2 minute

Auchan Pallady este primul magazin din seria de 20 de foste hipermarketuri Real remodelat, investitia ridicandu-se la 2 milioane euro/magazin. Magazinul Auchan Pallady are 10.000 de metri patrati si cuprinde peste 50.000 produse.

 

Auchan Romania are in plan investitii ambitioase, pe langa rebranduirea magazinelor preluate de la grupul Metro compania intentionand sa construiasca inca un magazin in Drumul Taberei si unul in Brasov. In noua sa dimensiune, ajunge la 31 de magazine deschise si alte doua in constructie, o suprafa?a neta de vanzare de 252.000 metri patrati, peste 10.000 de angajati, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienti anual si o cifra de afaceri comuna de peste 4,5 miliarde de lei, fara taxe.

 

Compania intentioneaza sa rebranduiasca cele 20 de hipermarketuri Real in mai putin de un an. Hipermarketul isi propune sa devina una dintre cele mai atractive si importante destinatii de cumparaturi pentru locuitorii din zona de est a capitalei si pentru tranzitul catre mare.

 

Transformarea a durat mai putin de 3 saptamani si a constat, pe de o parte, in modificari tehnice si comerciale, cum ar fi reorganizarea suprafetei de vanzare, extinderea unor universuri comerciale, imbunatatirea confortului clientilor, decorarea, sistemele informatice, formarea echipelor si introducerea comertului Auchan, de tip discount generalizat, cu game largi si adaptate de produse, la preturi permanent mici si cu servicii utile pentru clienti.

 

Tranzactia Auchan-Real a fost finalizata pe 12 septembrie, ca urmare a acordului semnat in 30 noiembrie 2012 intre Grupul Auchan si Metro Group si a validarii primite din partea Consiliului Concurentei, la sfarsitul lunii iulie.

 

Al 10-lea grup de distributie din lume, Grupul Auchan este prezent in 13 tari si are 287 000 colaboratori. Este organizat pe 5 mari divizii: hipermarketuri (709 magazine), supermarketuri (786 magazine), divizia imobiliara (342 centre comerciale Immochan), banca (Oney Banca Accord) si e-commerce, carora li se adauga alte activitati si directii de crestere. 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: