BCR transformă 28 de sucursale în unități cashless

Banca Comercială Română (BCR) continuă procesul de modernizare și transformă 28 de sucursale din întreaga țară în unități cashless, alte 58 vor fi complet optimizate, iar banca va deschide încă 7 noi agenții.

Procesul de modernizare a rețelei de unități BCR marchează la 4 ianuarie 2018 o nouă fază, odată cu transformarea a 28 de sucursale bancare din întreaga țară în filiale de tip cashless, complet funcționale începând chiar cu prima zi lucrătoare a noului an, anunță banca, într-un comunicat de presă.

Rețeaua BCR va dispune, astfel, de 41 de sucursale cashless, iar numărul acestora va crește până la 125 pe parcursul anului 2018. Totodată, BCR va deschide, în acest an, 7 sucursale noi de tip Centru de Dialog Financiar, iar alte 58 vor fi modernizate, în baza unei investiții totale de peste 50 de milioane de euro în următorii doi ani.

“Prin migrarea completă a operațiunilor curente în numerar înspre mașinile electronice multifuncționale, vom putea oferi, în primul rând, o noua experiență în cadrul agențiilor cashless. Putem vorbi despre un dialog financiar mult mai apropiat, mai deschis, dedicat fiecărui client, în care premisa discuțiilor pleacă de la nevoi, obiective personale și profesionale. Faptul că BCR a investit în cea mai mare rețea din România de automate de retrageri de numerar și plăți, peste 2.500 de mașini, oferind încă din 2015 gratuitate persoanelor fizice care utilizează retragerile de numerar la echipamentele automate, ne conferă azi posibilitatea de a face un pas important în ceea ce înseamnă procesul de deservire al clienților. Avem o responsabilitate în a pune la dispoziție un management corect al numerarului, deoarece România rămâne încă o țară în care predomină operațiunile cash, fără ca acest lucru să ne împiedice să fim banca numărul unu în oferirea ambelor servicii cash/non cash, la nivel național”, a declarat Dana Demetrian, vicepreședinte Retail & Private Banking BCR.

“Modernizarea rețelei de unități reprezintă o componentă esențială a strategiei noastre de retail. Întreaga arhitectură a noilor sucursale BCR, inclusiv conceptul de agentii cashless, a fost dezvoltată ținând cont de propunerile venite din partea clienților noștri și în strânsă legătură cu strategia de dezvoltare a Grupului Erste”, a declarat Dana Demetrian, vicepreședinte Retail & Private Banking BCR.

În fiecare dintre cele 33 de unități BCR cashless, clienții vor putea derula operațiuni bancare curente grație celor două tipuri de echipamente de ultimă generație instalate:

-MFM – Mașini Multifuncționale care permit o gamă largă de operațiuni

-APT – Ghișeu Automat BCR (APT) destinat persoanelor fizice, prin intermediul căruia se pot efectua depuneri de numerar și plăți facturi.

Regăsiți mai jos lista celor 28 de sucursale cashless.