Big Data și Digital, între prioritățile noului CEO Vodafone România, Murielle Lorilloux

Murielle Lorilloux, noul CEO Vodafone România, și-a prezentat azi prioritățile mandatului început la 1 septembrie: Big Data, oferte complexe / convergente pentru locuințe precum și servicii digitale.

Murielle Lorilloux, CEO al Vodacom din Republica Democrată Congo, l-a înlocuit pe Ravinder Takkar, care a preluat funcția de Președinte al Vodafone Group Services, Regional Business Development.

“De obicei, perioada unui astfel de mandat se întinde pe o perioadă de 3-5 ani”, a declarat Lorilloux, la prima întâlnire cu presa din România.

Murielle Lorilloux este cetățean francez, a absolvit Ecole Supérieure de Commerce din Paris, a urmat un MBA la University of Texas din Austin și are o diplomă de master în economie obținută la Universitatea Paris Nanterre. 

Noul CEO Vodafone România s-a alăturat Vodacom RDC în 2013, în poziția de Chief Commercial Officer și a fost numită CEO în 2014. Din acest rol, ea a transformat business-ul și a contribuit la creșterea puternică a cotei de piață, devansând competitorii cu peste 15 puncte. De asemenea, a coordonat recenta transformare a identității de brand a Vodacom și a contribuit la clasarea companiei pe primul loc în studiile privind experiența clienților. Ea a coordonat inițiative pentru angajați datorită cărora Vodafone a fost desemnat cel mai bun angajator din RDC în 2016.