Black Friday de România – 170 milioane euro

Conform estimărilor GPeC, vânzările de Black Friday 2017 din România vor atinge sau chiar depăși pragul de 170 milioane de euro. Sărbătoarea reducerilor, cunoscută și sub numele de “Vinerea Neagră”, a fost organizată pentru prima dată în România în 2011. 

Sărbătoarea de Black Friday este extrem de populară în țări precum Statele Unite, Canada, Marea Britanie, Franța sau Germania, cei mai mulți cumpărători având vârste între 18 și 34 ani. În România, sărbătoarea de reduceri este apreciată mai ales în rândul cumpărătorilor obișnuiți cu achizițiile din mediul online, produsele preferate fiind electronice și electrocasnice, haine și accesorii, parfumuri și cosmetice sau lucruri pentru casă și grădină.

”Magazinele online importante de la noi se pregătesc de Black Friday cu cel puțin 3-4 luni înainte de marele moment. Cu toate acestea, am observat că, mai ales în cazul magazinelor mai mici, există o oarecare lejeritate în abordarea strategiei de Black Friday. Această sărbătoare nu înseamnă doar realizarea unei pagini de campanie, cu produse interesante și cu prețuri mai mici. Avem nevoie de procese bine puse la punct până când vom vorbi de un segment de business cu adevărat matur”, a declarat Andrei Radu, , Fondator GPeC.

GPeC, Gala Premiilor eCommerce, este una dintre cele mai importante organizații dedicate segmentului de eCommerce din regiune.