Blue Point raporteaza o crestere de 60% la 6 luni

Compania romaneasca de servicii call center Blue Point a inregistrat o cifra de afaceri de 2,8 milioane lei in primele 6 luni ale acestui an, in crestere cu 60% fata de perioada similara a anului trecut. Rezultatul pozitiv vine la sapte ani de la infiintarea companiei.

Blue Point a raportat anual cresteri constante ale business-ului, cea mai mare crestere fiind inregistrata in 2008, cand acestia au raportat o cifra de afaceri cu 150% mai mare decat in anul precedent. Alte borne importante in istoria companiei au fost anul 2012, in care s-a inregistrat o dublare a cifrei de afaceri comparativ cu anul 2011, precum si anul 2013, care a fost cel mai profitabil de la infiintare si pana in prezent (pofit de 1,43 milioane lei).

„Au trecut 7 ani in care am avut parte de o crestere treptata, dar constanta, din toate punctele de vedere. Am pornit la drum 5 oameni, cu o investitie initiala de aproximativ 40.000 de euro, la care s-au adaugat inca pe atat pentru sustinerea operationala a activitatii. Ne-am recuperat investitia dupa 3 ani si am decis sa reinvestim profitul pentru a creste calitatea serviciilor oferite”, a declarat Violeta Rosu, Managing Partner Blue Point.

Pentru anul 2015, Blue Point isi propune o crestere a cifrei de afaceri cu aproximativ 15% in comparatie cu 2014 si o crestere cu circa 30% a numarului de angajati.

Compania are in prezent aproximativ 150 de angajați si ofera solutii profesioniste si personalizate de outbound (telesales, telemarketing, sondaje de opinie, etc) si inbound (suport clienti, infoline si helpdesk, suport tehnic, programe de loializare, upsell&cross sell inbound, etc). Clientii aflati in portofoliul Blue Point sunt CURS, Heineken, Hochland, IMP, Reader’s Digest, Synevo, Tiriac Auto, Vodafone si Xerox.

Foto: Dreamstime.com