Marketing

Boti, la carma departamentul de strategie al Publicis

2 nov. 2012 2 min

Boti, la carma departamentul de strategie al Publicis

Reading Time: 2 minute

<p> Lorand Balint s-a alaturat in luna octombrie echipei Publicis in cadrul careia va coordona echipa de strategie.</p> <p>  </p> <p> Lorand Balint si-a inceput cariera ca Planner la BBDO Bucuresti, apoi a trecut la Leo Burnett unde s-a ocupat, de-a lungul a 10 ani, de clienti, precum P&G si Elite / Doncafé. A fost Regional Communications Manager Balkans, Regional Communications Manager Europe, Global Communications Manager, Regional Communications Sub-Saharian Africa, Group Communications Director Balkans, Head of Brand Communication, Global Communications Director, Chief Digital Officer.</p> <p>  </p> <p> Partener la Platypus Group, a ocupat de asemenea functia de Associate Professor la MBA-ul Romano-Canadian si s-a inrolat intr-un program de voluntariat ca Marketing Consultant pentru ONG-ul Iko Poran din Rio de Janeiro.</p> <p>  </p> <p> A studiat Marketing-ul la Academia de Studii Economice din Bucuresti si a absolvit mai multe cursuri de profil in cadrul unor institutii internationale de renume (Maastricht School of Management, Harvard Business Review, Universiteit Antwerpen; Institute of Leadership & Management UK; HEC Montréal).</p> <p>  </p> <p> “Experienta sa complexa in generarea de solutii strategice de business si comunicare in cadrul multor proiecte majore locale si internationale, pasiunea cu care se implica in fiecare zi il fac pe Boti persoana perfecta pentru a coordona departamentul nostru de strategie. Un department esential, cu resurse si responsabilitati extinse in aceste vremuri in care clientii cauta mai mult input strategic. Cu background-ul si experienta sa, sunt convins ca foarte repede va deveni un asset pentru multi dintre clientii nostri”, declara Alex Badila, Managing Director la Publicis,</p> <p>  </p> <p> Una dintre perioadele cele mai spectaculoase ale carierei sale si cu care a fost asociat cel mai adesea o reprezinta perioada in care, in calitate de Global Account Director pe P&G detergenti, a spalat rufe alaturi de femei din Filipine, China, Rusia, Polonia, Serbia sau Romania.</p> <p>  </p> <p> Timp de 3 ani, a calatorit in peste 30 de tari si este un colectionar pasionat de boarding-pass-uri pe care isi propune sa le arate la batranete celor care vor avea chef sa-i asculte povestile.</p> <p>  </p>

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: