Companii

Branduri romanesti – Gerovital

22 apr. 2016 2 min

Branduri romanesti – Gerovital

Reading Time: 2 minute

Un brand care continua sa intinereasca, in ciuda varstei respectabile, prin inovatie si strategie solida de business, Gerovital domina piata locala, dar ataca si pietele internationale cu incredere.

Un nume cu rezonanta pe plan international, Gerovital este printre putinele branduri romanesti cu traditie care reuseste sa continue povestea de succes si in era globalizarii, datorita viziunii si investitiilor realizate de compania Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice. Astfel, anul 2015 a insemnat pentru Gerovital lansarea pe piata a trei noi game de produse, create special pentru solutionarea unor probleme specifice ale consumatorilor – Gerovital Happiness (produse cosmetice pentru fata si corp care ofera tenului un aspect sanatos, plin de stralucire), Gerovital H3 Derma Sun (gama inovatoare in domeniul dermatocosmeticelor cu protectie solara) si Gerovital Tratament Expert (gama pentru ingrijirea completa a parului). De altfel, pe piata din Romania, Gerovital se claseaza pe locul 1 in categoriile Ingrijirea fetei si Par, iar fiolele cu Acid Hialuronic Gerovital H3 Evolution ocupa prima pozitie in topul produselor antirid pentru fata din punct de vedere valoric.

Succesul se reflecta si in cifre. Farmec a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 172,5 milioane lei (38,8 milioane de euro), in crestere cu peste 13% fata de rezultatele financiare din 2014. „Pentru 2016, ne propunem cresterea cifrei de afaceri, prin consolidarea pe piata a principalelor noastre branduri, dar si lansare de noi produse. Continuam sa fim aproape de consumatorii nostri, atat prin deschiderea de noi magazine in comertul traditional, cat si in centrele comerciale, inclusiv in Bucuresti, locatie asteptata cu mare interes de catre iubitorii produselor noastre”, a declarat Mircea Turdean, director general al Farmec. Compania a modernizat unul dintre cele mai importante magazine de brand ale companiei din Cluj-Napoca, Farmec detinand in prezent sase magazine de acest gen, in Cluj-Napoca, Arad, Timisoara si Targu-Mures. In prezent, produsele Farmec ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, Emiratele Arabe Unite, Irak, Kuweit, Canada. Incepand cu anul trecut, prin partenerii de business ai companiei, produsele Farmec pot fi cumparate si testate de clientii interesati din Franta, Grecia, Italia si Spania.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: