Companii

Business virtual cu lentile de contact, o afacere inca neexploatata

1 feb. 2013 2 min

Business virtual cu lentile de contact, o afacere inca neexploatata

Reading Time: 2 minute

<p>  </p> <p> Monica Muntz promoveaza de 20 de ani lentilele de contact. Desi businessul virtual cu lentile de contact este o nisa fara traditie in Romania dar cu notorietate in alte state, Muntz a decis sa incerce. Ea crede ca si lentilele de contact pot fi achizionate on-line si a infiintat <a href=”http://www.lentile-contact.com/”>www.Lentile-Contact.com</a>, al carui manager este. Despre cum este sa detii o afacere de nisa care acopera domeniul on-line dar si al importului de produse, povesteste in randurile de mai jos:</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce v-a determinat sa investiti intr-un site de shopping online de nisa? </strong></p> <p> Formatia mea din ultimii 20 de ani este de <em>promotor </em>al lentilei de contact, solutie <u>reversibila</u> (spre deosebire de chirurgia refractiva) de corectia vederii, solutie invizibila, cu unghi vizual maxim si confortabila. Tendinta europeana, ca sa nu ne indepartamprea tare si sa atingem Asia sau America, unde vanzarea online de lentile este de 3-4 ori mai mare decat in Europa, este de a oferi purtatorilor de lentile de contact sansa achizitiei rapide, sigure si la costuri minime. Nu e firesc sa ne impotrivim internetului si vanzarii online, dar sa ne straduim sa fim corecti cu clientii si sa ii educam in acelasi timp este esential!<br /> Asa m-am hotarat sa imi continui drumul si sa inaugurez un magazin virtual. Cifrele businessului virtual cu lentile de contact si LCP (<em>lens care products</em>) din Romania sunt insa copilaresti fata de cele din Germania, Franta, UK, Cehia. La fel si penetrarea/acceptarea acestor produse in general in RO, este de 0,5% din totalul populatiei ce necesita corectia vederii, iar in UK este 12%, Olanda 10%, Franta 8%, Germania 7%.</p> <p> <strong>Care sunt obiectivele pe care vi le-ati fixat pentru 2013?</strong></p> <p> Tinta in 2013 este cresterea numarului de accesari/vizite unice pe care o atitudine normala de altfel, de respect si corecta informare a clientilor, ma astept sa o aduca.<br /> Pe termen lung, consecventa serviciilor oferite cat si calitatea produselor comercializate ar trebui sa induca vanzarile necesare pentru auto-sustinerea lui.<br /> <br /> <strong>Care este nivelul de dezvoltare al pietei la acest moment si cat de educati sunt romanii in folosirea lentilelor de contact?</strong></p> <p> Daca il comparam cu vanzarile de produse cosmetice sau electronice, acest business nu exista. Daca privim in jur si aflam ca statistic aproximativ 50% din populatie are nevoie de corectia vederii, care se poate realiza cu ochelari, lentile de contact sau chirurgie refractiva, iata ca avem argumente solide!<br /> Acest tip de business nu <em>merge </em>inca in RO, face doar pasi mici si, nu rareori, gresiti. De ce? Pentru ca informatiile utile si necesare clientului din aceste magazine virtuale sunt adesea incomplete sau eronate iar preturile – pe unele dintre siteuri – sunt prea mari pentru vanzarea online. Firesc, se vor selecta in timp cele profesioniste iar cu cat cererea va fi mai mare, preturile vor fi cele reale, adica mult mai mici.<br /> <br /> <strong>Cat de dificila este o afacere de nisa?</strong></p> <p> O afacere de nisa este prin definitie grea, dar daca raspunzi provocarii, trebuie sa stii ce ai de facut! De unde sa incepi? Sa <em>investesti </em>in aspectul siteului, in informatia si serviciile pe care le oferi si, nu in ultimul rand, sa <em>etalezi pe raft </em>produse de calitate. Si sa educi clientii sau cel putin sa le ceri sa isi asume responsabilitatea unui control oftalmologic prealabil – chiar si atunci cand isi doresc <em>doar lentile colorate</em> – control pe care ar fi ideal sa il repete anual. </p> <p>  </p> <p>  </p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: