Marketing

Cadreon, un nou hub de programmatic buying

15 mai 2014 2 min

Cadreon, un nou hub de programmatic buying

Reading Time: 2 minute

Initiative Media, BPN Romania si Universal Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, au lansat Cadreon, un nou hub de programmatic buying, cu sediul in Ungaria, ce va deservi pietele din Europa Centrala si de Est.

Introdus pentru prima data in Europa in 2011, in Marea Britanie, si extins cu rapiditate pentru pietele din Germania, Olanda, Franta, Belgia, Italia, Danemarca, Spania si Suedia, serviciul Cadreon este deja operational in peste 25 de tari la nivel global.

“Suntem bucurosi sa aducem Cadreon in Ungaria. Programmatic buying-ul inregistreaza cresteri importante la nivel global, iar noi suntem pregatiti sa oferim cele mai inovatoare platforme care pot maximiza rezultatele campaniilor clientilor nostri. Cadreon si-a demonstrat eficienta pentru agentiile Mediabrands din mai multe piete si suntem nerabdatori sa replicam acest succes si in Europa Centrala si de Est”, a declarat Mark Walker, SVP, Director Mediabrands Audience Platform, World Markets, IPG Mediabrands.

Alexandra Olteanu_2“Lansarea platformei Cadreon este inca un pas pe care reteaua noastra IPG Mediabrands il face catre era programatica, usurand accesul clientilor nostri la tehnologie, smart data, inventar digital, pentru a eficientiza si mai mult buying-ul digital”, a adaugat Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative Media.

Obiectivul Cadreon de a targeta audienta potrivita la momentul oportun este realizat cu ajutorul tehnologiei TotalTag, instrument care permite colectarea de date si insight-uri de audienta relevante care mai apoi ajuta la optimizarea continua a campaniilor “on the run”. Integrarea tuturor acestor capabilitati si folosirea lor in mod corespunzator vor contribui la imbunatatirea substantiala a rezultatelor campaniilor online derulate de agentiile IPG Mediabrands

Actionand ca un cumparator de media independent, Cadreon integreaza inventar si data provenind de la multiple DSP-uri partenere (demand si de platforms) – locale si internationale, maximizand astfel eficacitatea si eficienta comunicarii in display-ul digital, dar si in online video sau pe platformele mobile.

Ileana Tomescu_“Intr-o perioada scurta, digital media a trecut prin mai multe stadii de achizitie a spatiului publicitar, miscandu-se rapid de la negocieri manuale, la ad networks, platforme de ad exchange si, cel mai recent, programmatic buying. Cadreon este singura platforma de implementare a campaniilor digitale care mixand tehnologia cu insight-uri de audienta si resursa umana obtine un ROI de exceptie prin real time bidding. Rezultatul: precizie, timp salvat si investitii inteligente pentru clientii nostri”, a spus Ileana Tomescu, Managing Partner, BPN Romania.

“Platforma Cadreon reprezinta tehnologia 2.0 pentru optimizarea campaniilor digitale si vine ca o continuare naturala a eforturilor noastre de pana acum. Dorim prin aceasta lansare sa aducem un nou avantaj clientilor nostri, care vor avea acces, in premiera pentru piata din Romania, la tehnologii deja validate in cele mai avansate piete de media din lume”, a comentat Mihai Trandafir, Managing Director, Universal Media.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: