Marketing

Campania de imagine a BCR porneste dinspre interior

21 mai 2013 < 1 min

Campania de imagine a BCR porneste dinspre interior

Reading Time: < 1 minut

Banca Comerciala Romana (BCR) si-a bazat noua strategie de comunicare a valorilor companiei prin realizarea unor cercetari de piata si a sondajelor interne. „Se dorea ca cea mai puternica banca din Romania sa vina in intampinarea clientilor cu leadeship-ul pentru care e cunoscuta. Din studiile efectuate a reiesit ca punctul forte este calitatea interactiunii cu clientii si calitatea produselor pe care le oferim”, spune Anca Rarau, director de marketing in cadrul BCR.

Mesajul ales de institutia de credit pentru noua platforma de comunicare este „Mai bine, pentru ca putem”, prin care se subliniaza stabilitatea oferita de calitatea de lider a bancii, dar si progresul continuu.

Promovarea imaginii bancii s-a realizat prin o serie de spoturi ce aceau in centru basem adaptate vietii de zi cu zi. „Intr-un fel, si noi suntem eroi in viata de zi cu zi. Am gasit aceasta directie care face o paralela intre povesti si viata noastra. Unele momente din viata chiar se potrivesc in povestile pe care le cunoastem cu totii. In Romania au mai existat campanii cu si despre povesti, insa acestea nu au fost suprapuse niciodata cu realitatea cotidiana”, explica Liviu David, creative director la Next Advertising.

BCR a ales sa promoveze campania in prima faza in randul angajatilor, pentru a putea realiza dinspre interior schimbarile pe care le comunica prin intermediul campaniei.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: