Marketing Stiri

Campanie Europa FM semnată de Rusu+Bortun

28 iun. 2018 3 min

Campanie Europa FM semnată de Rusu+Bortun

Reading Time: 3 minute

În contextul în care veridicitatea ştirilor e pusă de multe ori la îndoială pentru că sursa provenienţei acestora nu poate fi verificată, iar jurnalismul de tip „fake news”, întâlnit adesea în social media, bazat pe ştiri false sau exagerate intenţionat, doar pentru a atrage atenţia, capată amploare, Europa FM lansează campania „Verificat de Europa FM”.

vizual 1

Campania subliniază ideea că informaţiile şi declaraţiile din spaţiul public sunt verificate şi corectate de jurnaliştii Europa FM.

Campania poartă semnătura agenției de strategie și manifestare creativă Rusu+Bortun.

”Am ilustrat rezultatele investigațiilor prin intervenții făcute asupra afirmațiilor politicienilor. Le-am corectat până a rămas doar adevărul. Iar în urma acestei intervenții, cifrele rapoartelor nu mai sunt înmulțite, autostrăzile nu sunt mai lungi decât ieri și nici salariile oamenilor de rând nu mai cresc peste noapte, din contră. Apoi, am scos adevărul gol-goluț în strada Social Media, să-l vadă și restul lumii cum arată fără „hainele pline de înflorituri”,” au spus reprezentantii Europa FM.

 “Din punct de vedere creativ, conceptul nostru susţinut de headline-ul „Corectăm până rămâne doar adevărul” ilustrează acest lucru printr-o serie de vizualuri, folosite mai ales in mediul online şi social media. Omul Microfon, element grafic iconic din noua identitate Europa FM şi folosit de noi şi în campania anterioară „Vocea a milioane de români”, este cel care corectează, la propriu, ştirile sau declaraţiile unor politiceni şi nu numai, apărute în spaţiul public. Simplitatea şi minimalismul stilului grafic folosit face ca acest concept să fie înteles uşor de toată lumea,” a declarat Bob Toma, creative director Rusu+Bortun.

Campania a primit, în luna mai, o menţiune în cadrul premiilor ADC*RO, secţiunea digital.

vizual 2

Rusu+Bortun și Europa FM au un parteneriat strategic de lungă durată, început în 2016. La începutul anului, Europa FM a trecut printr-un proces de rebranding și repoziționare, semnat de agenția de strategie de brand și design, Brandient. Brief-ul pentru Rusu+Borțun a constat în dezvoltarea și implementarea unei campanii de awereness care să amplifice noua identitate. Repoziționarea Europa FM este construită în jurul conceptului de dialog, iar campania realizată de Rusu+Borțun vine ca un reinforcement al acestui concept.

vizual 3

 Sub headline-ul, ”Europa FM are vocea ascultătorilor ei”, Europa FM își propune să arate că nu mai este doar un post de radio. Prin ”Europa FM este în dialog cu tine”, postul de radio devine portavocea românilor. Li se ascultă nevoile, dorințele și urările pe care le au de făcut.

vizual 4

 Comunicarea campaniei are o componentă externă declinată în panotaj stradal și la metrou, spate și stații de autobuz și este prezentă în nouă orașe: București, Timișoara, Cluj, Brașov, Constanța, Iași, Târgu Jiu, Tulcea și Râmnicu Vâlcea.

vizual 5

Din partea Rusu+Borțun: Chief Creative Partner: Catalin Rusu; Creative Director: Bob Toma; Art Director: Eugen Preda; Copywriter: Andrei Păduraru; Client Service Director: Miruna Macsoda; Brand Grower: Iulia Voinea, Graphic Designer/DTP: Anca Uscătescu.

Din partea Europa FM: Andreea Barbulescu – Marketing Specialist. 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: