Când mănâncă românii sandvișuri?

Ciorbă sau sandviș? Poate nu este un obicei zilnic, dar tot mai mulți români aleg un sandviș, iar lanțul de restaurante Subway plănuiește ca până la sfârșitul anului să ajungă la 40 de unități în România.

“Sunt țări în care la prânz se obișnuiește să se manânce sandvișuri, dar românul vrea să mănânce o ciorbă. Și atunci, când mănâncă românii sanvișuri? Când pleacă la drum. Astfel că zonele de tranzit sunt foarte importante”, a spus Andrei Trifan, agent de dezvoltare pentru zonele din afara București-Ilfov, într-o conferință de presă.

De altfel, următoarele restaurante, în plan de deschidere până la sfârșitul acestui an în București vor fi în zone de tranzit -Petrom Alexandriei – noiembrie și Petrom Olteniței – decembrie. Acestora li se vor adăuga cele din Baia Mare (Vivo) și Brașov (strada Republicii).

Pentru anul viitor, Subway intenționează să deschidă 10 restaurante noi, cinci în București, celelalte cinci în Bistrița, Craiova, Târgu Mureș, Galați și Bacău.

În acest moment, Subway este prezent în România cu 37 de locații, în: Alba Iulia, Arad, Brașov, București (16 restaurante), Cluj-Napoca, Constanța, Deva, Focșani, Iași, Oradea, Pitești, Ploiești, Sibiu, Suceava și Timișoara.

“România este una dintre cele mai importante piețe europene pentru Subway, iar planurile noastre de expansiune pentru anul 2018 vor consolida și mai mult această poziție. Continuăm să ne concentrăm pe locații tradiționale, pietonale și mall-uri, dar și pe spații neconvenționale, cum ar fi drumuri cu trafic ridicat, benzinării, chiar și aeroporturi, precum cel din București “, afirmă Rumen Radev, agent de dezvoltare pentru București-Ilfov. 

Rebranding

Reprezentanții lanțului de restaurante au arătat că Subway a trecut recent printr-un proces de rebranding, lansând și un nou simbol grafic de impact, Choice Mark, ce surprinde esența mărcii într-un aspect proaspăt și contemporan, anunțând, în același timp, un nou design pentru restaurante, care va fi implementat și în România, începând cu anul 2018.

“Designul noului restaurant va schimba modul în care cei care ne trec pragul comandă, își ridică mâncarea și se bucură de aceasta, transformând fiecare aspect al experienței de cumpărare. Accentul rămâne pe o masă gustoasă, dar și pe întreaga experiență a mesei luate în oraș”, a declarat Andrei Trifan.

Principalele noutăți aduse în design includ chioșcurile de tip “self-order” în locațiile selectate și meniurile digitale. Sunt, de asemenea, disponibile mai multe inovații în ceea ce privește echipamentele, pentru a ajuta atât fanii brandului, cât și angajații, să se bucure de experiența din restaurant. Locațiile vor avea un stand cu legume întregi, în care vor fi expuse roșii, ardei grași, ceapă și castraveți, care sunt feliate zilnic, plus noi spații de expunere pentru pâine și fursecuri. În plus, toți cei care vizitează restaurantele vor fi întâmpinați cu un decor luminos și vesel, cu muzică special selectată și locuri confortabile pentru luarea mesei, cu porturi de încărcare USB și Wi-Fi gratuit, pentru a crea un mediu primitor.

World Sandwich Day

Subway celebrează, pe 3 noiembrie, prima ediție a World Sandwich Day în România, eveniment care, începând cu acest an, a devenit global, și pe care brandul are în plan să îl transforme într-o tradiție și pe plan local. În această zi, toți fanii brandului care vor veni în orice restaurant Subway, între orele 12:00-20:00, și vor cumpăra un SUB de 15 cm și o băutură la dozator vor primi un SUB de 15 cm gratuit, au arătat reprezentanții Subway.

La fel ca în SUA și în alte țări selectate, campania va implica și în România o componentă caritabilă, astfel Subway va dona, în decembrie, 1.000 de SUB-uri cu ajutorul Asociației O masă caldă.

Lanțul de restaurante estimează că această campanie va crește traficul cu 30-50% în toate locațiile, comparativ cu o zi obișnuită, atât datorită interesului românilor pentru oferte speciale, cât și a activărilor online și offline pregătite pentru acest eveniment. În restaurante, oaspeții vor primi și alte premii surpriză, iar pe pagina de Facebook vor avea șansa de a câștiga un smartphone de ultimă generație.