Care sunt cele mai valoroase branduri alimentare din lume?

Nestle este cel mai valoros brand alimentar, portofoliul Unilever valorează dublu față de KraftHeinz, iar brandul Yili din China este cel mai puternic brand de lactate al lumii, potrivit celei mai recente ediții a topului publicat de Brand Finance, care analizează cele mai valoroase branduri globale din industria alimentară.  

În fecare an, firma de evaluare și strategie Brand Finance evaluează peste 4.000 de branduri globale. Cele mai valoroase branduri ale sectorului alimentar sunt incluse în raportul Brand Finance Food 50.

Sursa: Brand Finance

În acest an, portofoliul de branduri Unilever este evaluat la 42,9 miliarde USD, mai mult decât dublul valorii portofoliului KraftHeinz (cei care au avut recent o tentativă nereușită de preluare a gigantului anglo-olandez).

Brandul australian Devondale este brandul cu cea mai rapidă creștere, de 35% în ultimul an.

Brandurile alimentare, în general, au traversat un an dificil, cu primele patru branduri în scădere de valoare față de anul precedent.

Sursa: Brand Finance

Întregul clasament și detalii privind cele mai mari portofolii de branduri alimentare ale lumii, precum și metodologia Brand Finance pot fi accesate în raportul Brand Finance Food & Beverage 2017.

Brand Finance este cea mai mare firmă globală independentă de evaluare și strategie de brand. Fondată în 1996, compania este prezentă cu birouri în peste 20 de țări, pe toate continentele. Cumulând competențe în strategie, branding, cercetare de piață, finanțe, taxe și proprietate intelectuală, Brand Finance ajută clienții să ia deciziile corecte pentru maximizarea valorii bandului și a businessului, și construiește o punte între marketing și finante.

Credit foto: © Inga Nielsen | Dreamstime.com