Marketing

Castigatorii Golden Drum 2015

19 oct. 2015 4 min

Castigatorii Golden Drum 2015

Reading Time: 4 minute

Young & Rubicam a fost desemnata Reteaua Anului la editia de anul acesta a Golden Drum. Cu 183 de puncte, acesteia i-a revenit titlul de Golden Net. McCann//MRM Romania a castigat titlul de Agentia Anului, GMP Advertising a fost desemnata Agentia Independenta a anului, iar Vodafone – Brandul Anului.

In total au fost acordate 53 de Silver Drums, 32 Golden Drums, 14 Grand Prix si un Good Cause Grand Prix Award.

McCann//MRM Romania a primit Golden Rose (93 de puncte), GMP Advertising Romania a castigat Tartini Award, acordat  pentru cea mai de succes agentie independenta (23 de puncte). Este pentru a doua oara in istoria festivalului, ajuns acum la a 22-a editie, cand GMP Advertising castiga acest titlu. 

GMP Advertising a castigat doua premii la Golden Drum: unul la categoria PR, cu campania „Cu totii gresim. Noi si platim” pentru DOMO SRL/Westwood si unul la categoria Radio cu spoturile „Licitatia: Atentia lui George” si „Licitatia: Atentia Anei”, pentru Volkswagen.

Pe shortlist s-au mai aflat campaniile „Cu totii gresim. Noi si platim”, la categoria Integrated, „Let’s Launch It Together” pentru Telekom, la categoria Events, si “Veteranii Depresiei”, derulata in parteneriat cu TVR la categoria Film cu spotul “The Depression Makeup Artist”. 

GMP Advertising
Echipa GMP Group

La aceasta editie, GMP Group a fost reprezentata de Felix Tataru, Presedinte GMP Group si Vice President IAA, in calitate de speaker, si de Bogdan Nitu, General Manager WEBSTYLER, prezent in juriul Multi Channel.

McCann Worldgroup Romania a fost desemnata pentru a patra oana Agency of the Year (2006, 2007, 2011, 2015). McCann Worldgroup Romania isi pastreaza astfel titlul de cea mai premiata agentie atat din reteaua McCann din Europa Centrala si de Est, cat si din Romania, castigand un total de 10 premii: 1 Grand Prix, 3 Golden Drum, 6 Silver Drums si alte 10 nominalizari, pentru cinci dintre clientii grupului: Vodafone Romania, KFC Romania, Rom Autentic, Untold Festival si Fundatia Renasterea.

McCann Worldgroup Romania - Agency of the Year 2015
McCann Worldgroup Romania

Campania”Sunday Grannies, dezvoltata pentru Vodafone Romania: 1 Grand Prix in categoria Integrated Campaigns (Multi Channel); 1 Golden Drum in categoria Digital Campaigns (Single Channel); 1 Golden Drum in categoria Digital Campaigns (Multi Channel); 1 Golden Drum in categoria Direct Campaigns (Multi Channel).

Campania „#littlemoneybigfun, dezvoltata pentru KFC Romania: 1 Silver Drum in categoria Digital Campaigns (Single Channel); 1 Silver Drum in categoria Digital Campaigns (Multi Channel);

Campania”Pay With Blood”, dezvoltata pentru Untold Festival: 1 Silver Drum in categoria New or Innovative Campaigns (Single Channel); 1 Silver Drum in categoria PR Campaigns (Multi Channel);

Campania „Romanians come home”, dezvoltata pentru Rom Autentic: 1 Silver Drum in categoria Digital Campaigns (Single Channel);

Campania „Pin The Pink”, dezvoltata pentru Fundatia Renasterea: 1 Silver Drum in categoria Direct Campaigns (Single Channel);

De asemenea, campania „Don’t Panic, dezvoltata pentru KFC Romania a fost nominalizata in categoria Digital Campaigns (Multi Channel).

Campania “Vino la vot” realizata de Leo Burnett Romania pentru Asociatia Pro Democratia a fost premiata cu Aur si Argint.

Cele doua spoturi ale campaniei, Stefan cel Mare si Mihai Viteazul, au obtinut trofeul de Aur la categoria Film (television, cinema & online), iar intreaga campanie a castigat si trofeul de Argint la categoria Integrated.

Razvan Capanescu, la Golden Drum 2015

Echipa responsabila de realizarea acestei campanii:

Leo Burnett: Razvan Capanescu – Chief Creative Officer & Copywriter, Cosmin Ezaru – Art Director, Radu Olteanu – Copywriter, Mugur Patrascu – Digital Strategy Director, Lorand Balint – Managing Director, Diana Alexa – Account Director, Victor Stroe – Planning Director, Marian Ionescu – Social Media, Matei Psatta – Social Media, Anca Pantus – PR Manager

Starcom Mediavest Group: Alexandra Iavorschi – Media Director, Roxana Buha – Media Manager

MSLGROUP The Practice: Oana Bulexa – PR Director

Multimedia Est: Andrei Amarfoaie – Director, Toma Velio – DOP Lighting Cameraman, Ruxandra Stanescu – Post Production, Maria Zaharia – Editor, Dragos Vilcu – Executive Producer

Asociatia Pro Democratia: Ionut Tata –Presedinte, Iuliana Iliescu – Project Manager

Campania “Vino la vot” s-a aflat si pe shortlist-ul Festivalului de la Cannes Lions 2015, la categoriile Direct (Use of Social Audience in a Direct Marketing Campaign), Promo & Activation (Integrated Campaign Led by Promotion and Activation) si PR (Charity & not for Profit).

Cel mai premiat brand a fost Vodafone (46 de puncte), iar New Moment New Ideas Company a primit Good Cause Brand Grand Prix Award pentru lansarea Button for Help.  

In categoria premii speciale, Golden Watch a fost castigat anul acesta catre doi directori de creatie care au adunat punctaje egale: Ayse Aydin, Executive Creative Director, Y&R Team Red, pentru campania Vodafone Red Light Application 2.0 si Jason Romeyko, Executive Creative Director, Saatchi&Saatchi (Global Chief Creative Officer pentru  GSK & Deutsche Telekom), din Elvetia, pentru campania THE HIV+ ISSUE.

Premiile Virtuoso au fost acordate dupa cum urmeaza: Best Cinematography and Craft in Film a fost castigat de Marcin Koszałka din Polonia pentru campania Last Bottle, Best Illustration a mers catre Zoo Istanbul, Y&R Team Red Istanbul, pentru campaniile Vodafone Coverage/Speechbubble-Mountain, Tunnel  si Skyscraper. Nu s-a acordat premiul pentru Best Photography.

Castigatorii competietiei Off Drum sunt: Nino Ilievski – locul 1 pentru Salty & Soul Worthy, Andrea Kostovska – locul 2 si Elena Gratiela Dinescu – locul 3.

Castigatorii Young Drummers Competition Beat the Drum for Change 2015 sunt:  Alexandra Horvath, Alice Mihalache, Maria Guseth, Alexandra Bombita si Andra-Cristina Bria .

Golden Drum are loc anual in Slovenia, iar anul acesta s-a desfasurat in perioada 13-16 octombrie. Tema festivalului a fost “Transformation”.

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: