Câștigătorii Golden Drum 2017

Ediția de anul acesta a festivalului de creativitate Golden Drum s-a încheiat cu 45 Silver Drums, 17 Golden Drums și 14 Grand Prix. Grey Plonia a fost recompensată cu Good Cause Grand Prix Award, iar McCann WorldGroup a fost desemnată Rețeaua Anului (141 de puncte).

Cu 67 de puncte, McCann Worldgroup Italia a primit Golden Rose Award și, la fel ca anul trecut, agenția rusească Voskhod a câștigat Golden Dragon. Vodafone a câștigat  Brand Grand Prix Award (55 de puncte).

În categoria Best Piece Competition, The Golden Drum Adriatic Award a fost câștigat de New Moment New Ideas Company, au fost de asemenea acordate două Silver Drum Adriatic Awards, acestea au mers către Grey Slovenia și McCann Belgrad. Agenția Bruketa&Žinić&Grey a câștigat Bronze Drum Adriatic Award for Hope.

În categoria Best Practice, Golden Drum Adriatic Award a fost câștigat de Grey Slovenia, Silver a mers către Imago Ogilvy, iar Bronze Drum Adriatic Award a fost câștigat de McCann Belgrad.

Alessandro Sabini, Executive Creative Director al McCann Worldgroup Italia, a fost recompensat cu Golden Watch pentru Campania ”Responsibly the beer”.

Câștigătorii competiției Young Drummers sunt: Michał Orlikowski și artosz Chlebowicz pentru soluția creative ”See The Full Picture”, locul doi a fost ocupat de Damian Kitowski și Michał Oleksów pentru campanuia Ljubljana – Culture Overload, iar locul trei este împărțit între două campanii: ”Hard to pronounce. Easy to love” (Kaja Dobrzanska, Adriana Hochmańska) și ”Small in size, great in stories” (Tea Šubat).

Un Grand Prix și 4 Silver Drums sunt premiile obținute de către McCann Worldgroup România, în urma a 16 shortlist-uri.

Foto: Ziga Intihar / Golden Drum

Vodafone România – “Life From A Different World” a câștigat un Golden Drum Grand Prix la categoria Capture (use) of local spirit, un Silver Drum la Integrated și cinci shortlisturi în categoriile Activation Programme, Branded Content and Entertainment, Digital, Public Relations și Media.

Două Silver Drums, în categoriile Digital și Activation Programme, au fost câștigate de Kandia Dulce – “ROMBOT”, alături de trei shortlist-uri: Capture (use) of local spirit, Integrated și Media.

Coca-Cola Romania – “Coca-Cola Guess” a obținut un Silver Drum la categoria Direct și un shortlist la Activation Programme.

Festivalul Golden Drum 2017, ajuns la cea de-a 24-a ediție, s-a desfășurat în Liubliana, Slovenia între 18 și 20 octombrie 2017.