Ce cursuri pregătește Școala IAA?

Școala IAA a anunțat modulele de studiu disponibile în această primăvară și vară. Iată care sunt perioadele de desfășurare și deadline-urile pentru înscrieri: 

Fundamentele Marketingului și Comunicării (16 martie – 7 iulie)

Modulul este dedicat celor cu mai puțin de 3 ani experiență – Account Executives, Junior Planners, Brand Executives – care vor să își fundamenteze cunoștințele și să își pregătească mindsetul strategic pentru când vor fi mari.

Deadline înscrieri: 5 martie

Strategie de Marketing și Comunicare Digitală (22 martie – 28 iulie)

Modulul este gândit pentru cei care deja lucrează la client sau în agenție de peste 4 ani și caută să înțeleagă mai bine cum să integreze digitalul în strategia de comunicare și cum să navigheze mai bine un proiect digital, alături de parteneri specializați.

Deadline înscrieri: 12 martie

Marketing și Comunicare Strategică (20 aprilie – 15 septembrie)

Acest modul este dedicat managerilor și specialiștilor de brand care își doresc să aprofundeze rolul marketinului în strategia de business, să gestioneze un portofoliu de brand și au deja peste 4 ani de experiență.

Deadline înscrieri: 2 aprilie

Scoala IAA are de la începutul acestui an un nou website realizat de echipa IAA România (Laura Tampa – Director Programe Educaționale IAA și Raluca Țurcanașu – Communication Specialist IAA) alături de 8iStudio (Vlad Răsuceanu, webdesign). 

Din 2007 de când s-a lansat, Școala IAA a pregătit 450 de studenți în 5000 de ore de curs, adică 27 de module cu ajutorul celor 26 de profesori.