Ce este Biz Marketing Xchange?

Pentru o zi, zece dintre cei mai importanti directori de marketing din Romania sunt provocati sa-si schimbe compania in care lucreaza.

Pornind de la ideea ca inovatia implica de cele mai multe ori o schimbare de perspectiva, echipa Biz va facilita schimburi de experienta si discutii de marketing intre cativa dintre cei mai importanti jucatori din economia romaneasca.

Fiecare participant in acest proiect va deveni “director de marketing pentru o zi” intr-o alta companie, dintr-un domeniu diferit de cel in care activeaza, se va intalni cu directorul de marketing titular si cu echipa acestuia si va discuta probleme comune de marketing, organizare si branding.

“Biz Marketing Xchange  este un EXPERIMENT in premiera in industria romaneasca de marketing si comunicare. Un PROIECT aplicat pentru ca intotdeauna cele mai bune lectii se invata in practica si se adreseaza directorilor de marketing obisnuiti sa gandească “out of the box”, profesionistilor increzatori in abilitatile si experienta lor”, spune Marta Usurelu, redactor sef si actionar majoritar al revistei Biz.

Biz Marketing Xchange se va desfasura, incepand din acest an, in fiecare primavara. La aceasta editie de debut au fost  invitati sa participe 10 directori de marketing din Romania.

BMX este atat primul pas in construirea unei comunitati de marketing in Romania.

Biz Marketing Xchange este un experiment inovator in comunitatea de business din Romania  realizat de Biz in parteneriat cu Telekom Romania, dupa o idee GMP Advertising. Misiunea Telekom de a inova si de a sustine companiile din Romania se concretizeaza prin acest proiect si reprezinta primul pas pentru crearea unei comunitati solide a oamenilor de marketing din Romania care, astfel, vor putea sa isi impartaseasca experientele profesionale.