Ce este PR Xchange?

Pentru doua zile, sapte profesionisti in comunicare sunt provocati sa-si schimbe compania in care lucreaza. Mai mult, ei vor schimba tabara. Vor lucra la client pentru a intelege mai bine nevoile companiilor si ritmul in care acestea functioneaza.

La randul lor, sapte manageri din companii vor merge sa lucreze doua zile in agentii de comunicare pentru a vedea cum gandesc oamenii de PR si ce pot face ei pentru o companie.

Echipa Biz va facilita schimburi de experienta si discutii intre cativa dintre cei mai cunoscuti profesionisti din piata in ideea de  a revaloriza PR-ul intr-o piata in care toata lumea face si spune ca face PR, fara a intelege exact care este rolul si menirea lui pentru companii.

“PR Xchange este un proiect care a fost “cerut” de profesionistii de comunicare in timpul Biz Marketing Xchange. Industria romaneasca de comunicare are nevoie mai mult ca oricand in acest moment de o reevaluare a rolului PR-ului in companii. Este un Xchange menit sa revalorizeze PR-ul si cred ca este nevoie ca ambele tabere sa inteleaga ca rezultatele vin cand lucreaza bine impreuna si ca cele mai bune lectii se invata intotdeauna in practica”, spune Marta Usurelu, redactor sef si actionar majoritar al revistei Biz.

Biz PR Xchange este un proiect realizat de echipa Biz in parteneriat cu Telekom Romania, dupa o idee GMP Advertising.