Companii Stiri

Cel mai mare food service research din România

6 dec. 2017 2 min

Cel mai mare food service research din România

Reading Time: 2 minute

Informația este putere. Iar un business lansat fără cea mai mică cercetare a pieței tocmai și-a bătătorit singur calea spre faliment. Fără cunoștințe despre concurență, tendințe naționale sau globale, evoluția politică și economică, antreprenorii sunt doar niște păreriști, fenomen care face ca peste jumătate dintre aceștia să își vadă business-ul închis după doar 9 luni de funcționare.

De aceea dăm startul celui mai mare food service research românesc, research.hospitalityculture.ro , atât în ceea ce privește piața de sitting cât și pe cea de delivery. Datele vor fi colectate prin tehnici de cercetare cantitativă și calitativă, din marile centre urbane (București, Cluj, Timișoara, Brașov, Iași) iar respondenții vor fi segmentați în funcție de vârstă, venituri, educație.

„În piața de food service lucrurile stau rău de tot în ceea ce privește baza deciziilor de business. Mâncarea românească este preferată de românii care ies în oraș doar pentru că patronii cred că acesta este trend-ul. Cum apare cineva care gândeste împotriva trend-ului (vezi Salad Box), se umple de bani în 3 ani”, spune Florin Maxim, fondator si trainer Hospitality Culture.  “Cum poți fi un unicorn în sectorul tău dacă nu știi decât ce se întâmplă la tine pe stradă?”, adaugă Florin Maxim.

80% din felurile de mâncare servite în restaurantele din România aduc doar 20% din venituri. In acelasi timp materiile prime si logistica necesara pentru a putea fi disponibile cele 80% de feluri de mancare a la cart omoara cash flow-ul, principala cauza a falimentelor din industrie.

Industria HoReCa s-a schimbat însă foarte mult în 2017. Se angajează mai mulți oameni, se fac mai multe traininguri pentru angajați. „Facem curat mai des. Am început să cumpărăm și case de marcat. Avem și un biblioraft cu hârtii semnate și parafate de tot felul de instituții. E timpul să construim. Dar vrem să o facem pe baze solide, reale. Iar asta se poate face doar cu cifre, trend-uri, insight-uri adevărate de la cei ce ne trec pragul în fiecare zi și pentru care ne luptăm ca chiorii între noi”, explică Florin Maxim.

Hospitality Culture, www.hospitalityculture.ro, este primul institut independent de cercetare, training si consultanta din România care studiază piața și tendințele din industria HoReCa. Misiunea sa este să identifice tendințele cu impact social, economic și politic și să împartă know-how și soluții concrete.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: