CEL.ro lanseaza o competitie pentru tinerii publicitari

CEL.ro a dat startul la inscrieri in competitia Ad Labs Awards 2016, destinata tinerei generatii de publicitari, cu varsta cuprinsa intre 18-25 de ani care studiaza sau sunt atrasi de domenii precum publicitate, marketing, comunicare, design, creative writing si care activeaza sau vor sa activeze la un moment dat in industria publicitara.

La finalul competitiei trei dintre cele mai bune si originale idei vor fi premiate de organizatori existand posibiliatea aplicarii lor in strategiile viitoare de comunicare.

Fiecare participant va primi un brief pe baza caruia va trebui sa ofere solutii creative. Inscrierile pot fi individuale, dar si pe echipe.

La prima editie a competitiei participantii vor avea de construit un video viral in jurul unei idei creative si originale. 

Aplicatiile vor fi jurizate de persoane cu experienta relevanta in domeniu.

Pentru a-ti inscrie ideea in competitie nu se accepta nicio taxa de participare.

Deadline-ul pentru inscrierea in competitie este 10 iunie 2016, ora 23:59, iar castigatorii vor fi anuntati public pe 15 iunie pe site-ul competitiei.

Magazinul online CEL.ro a inregistrat in anul 2015 vanzari de 40 milioane  de euro si are un portofoliu de peste 100.000 de produse si peste 1.000.000 de comenzi procesate pana in prezent.