Centrade a fost cumpărată de Cheil Worldwide

Cheil Worldwide a cumpărat pachetul majoritar de acțiuni al agenției Centrade Integrated și se așteaptă ca tranzacția să contribuie la extinderea platformei sale de business în Europa, dar și la consolidarea businessului global, care reprezintă 75% din venitul total al rețelei globale. Termenii acordului nu sunt făcuți publici.

Centrade Integrated este o agenție de publicitate înființată în 1993, parte a Centrade USA Group, cu sediul central în România, condusă de Radu Florescu. Agenția oferă o  gamă largă de soluții de comunicare la nivel european, de la ATL sau BTL, până la digital sau retail și lucrează pentru clienți din România, Serbia, Croația și Ungaria. În ultimii doi ani, businessul digital al agenției a înregistrat o creștere de 80%, ceea ce a condus, anul trecut, la o creștere totală a veniturilor de 54%. Agenția oferă soluții digitale de comunicare pentru companii precum P&G sau Raiffeisen Bank și gestionează site-ul Samsung.com.

Cheil Worldwide a anunțat pentru primul trimestru din 2018 o creștere de 10% a venitului consolidat, cu o creștere a profitului operațional de 12% (17% a fost creșterea profitului operațional înainte de impozitare).

Anul trecut, Cheil Worldwide a cumpărat PSL, o firmă de consultanță în marketing B2B cu sediul în Toronto și Atom42, o agenție de marketing online britanică, prin intermediul agenției Iris, membră a rețelei Cheil în UK.

Cheil Worldwide va continua procesul de extindere prin fuziuni și achiziții, vizând agenții specializate, cu expertiză în zona de inovare digitală pe baza analizei de date, marketing digital și e-commerce. Agenția globală va avea abordări diferite în funcție de regiune – se va concentra pe diversificarea și extinderea businessului pe piețele mai dezvoltate, precum cea americană sau britanică, în vreme ce, pe piețele emergente precum sud-vestul Asiei și America Latina, va încerca să devină lider de piață.