Marketing Stiri

Centru de servicii unic pentru Samsung Europa

10 iul. 2018 2 min

Centru de servicii unic pentru Samsung Europa

Reading Time: 2 minute

Centrade | Cheil România a lansat primul centru de analiză a traficului digital pentru Samsung pe piata europeană. DIA (Digital Intelligence and Analytics) este un centru integrat de servicii digitale și de analiză a datelor, alcătuit din 19 de profesioniști calificați să ofere informații strategice pentru a sprijini luarea de decizii informate cu privire la strategia de conținut, optimizare și strategia comercială pe termen scurt și lung.

Printre serviciile oferite se numără analiza de date pentru propriile resurse digitale, măsurarea și analiza traficului și a conversiei in e-retail, folosirea Hybris pentru e-commerce sau măsurarea și analiza traficului pe site-urile partenerilor și ale competitorilor. 

Radu Florescu
Radu Florescu

“Ne bucurăm că am fost aleși să construim centrul de analiză a datelor pentru Europa. Înțelegem pe deplin provocările din toate industriile când vine vorba de analiza de date și credem că informațiile obținute sunt esențiale în demersul clientului de a-și depăși competitorii”, declară Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South East Europe.

Reteaua globala Cheil este un nou tip de agenție ce are ca element comun spiritul antreprenorial al sediului central Cheil din Seul. Are operațiuni în 44 de țări din lume și peste 6.200 de angajați. Reteaua include Cheil Worldwide, Barbarian Group, BMB, Bravo Asia, Iris Worldwide, McKinney și One Agency.

Centrade Integrated este o rețea de comunicare regională din sud-estul Europei, cu sediul central în București și cu birouri în Belgrad, Budapesta și Zagreb. Cheil Worldwide a cumpărat anul acesta pachetul majoritar de acțiuni al agenției Centrade Integrated.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: