Chef Joseph Hadad, ambasador de imagine al muştarului Maille

Brandul francez de muștar Maille a încheiat un parteneriat strategic pe termen lung cu Chef Joseph Hadad. Astfel, din luna aprilie, produsele Maille sunt  disponibile la vânzare, în toate reţelele de magazine, sub recomandarea şi garanţia lui Joseph Hadad, care colaborează cu brandul franțuzesc din 2015.

Până în prezent, au fost organizate cine gastronomice exclusiviste şi cooking class-uri în care Chef Joseph Hadad a pus în valoare diverse preparate, simple sau sofisticate, folosind printre ingredientele de bază muştarul Dijon Maille. 

Muştarul Maille este disponibil în 7 tipuri de sortimente diferite dijon original, cu hrean, cu boabe de mustar intregi, cu miere, cu maioneză, mediu-iute, fin gourmet.

Compania Maille a fost fondată in 1747 de Antoine Claude Maille, considerat cel mai priceput şi renumit producător de muştar al vremurilor sale. Acesta a devenit furnizorul oficial al curţilor regale din întreaga Europă.

Maille este cel mai popular brand de mustar Dijon din Franta şi unul dintre cele mai prestigioase şi respectate branduri de muştar din lume, fiind distribuit internaţional în peste 70 de ţări, din Statele Unite ale Americii pâna în Japonia şi din Anglia pâna în Africa de Sud. În România, produsele Maille sunt importate şi distribuite de compania De Silva Exclusiv şi pot fi găsite în nenumărate magazine, inclusiv în marile lanţuri de hipermaketuri şi supermarketuri, dar şi pe site-urile retailerilor online.

Ce este muştarul Dijon?

Termenul “dijon” din denumirea muştarului Maille nu se referă la locul unde acesta este produs, ci la o modalitate de preparare a acestuia, descoperită de un producator de muştar din oraşul francez  Dijon, în jurul anului 1756. Muştarul Dijon este obţinut din seminţe de muştar negru (“brassica juncea”) marinate în prealabil în oţet, must (“verjiuce”) şi/sau vin alb și are o textură uşor cremoasă.