Cheltuieli de 1, 5 mil. euro pe oră la comercianți

Românii au cheltuit în medie pe ora aproape 1 milion și jumătate de euro  la comercianți anul trecut

Visa Europe desfăşoară în perioada sărbătorilor de iarnă mai multe initiaţive de încurajare a plăţilor cu cardul, oferind premii în bani şi vouchere de cumpărături românilor care plătesc direct cu cardul în magazine şi online, anunță compania, într-un comunicat de presă.

Campania tradițională de iarnă Visa se derulează până pe 31 decembrie şi este denumită “Poate cea mai simplă promoţie din lume” pentru că participarea nu este condiţionată de coduri, chitanţe sau SMS-uri. Fiecare plată cu un card Visa reprezintă o înscriere automată la tragerile la sorți săptămânale, iar plăţile contactless oferă șanse duble de câștig.

În fiecare zi, este acordat un premiu în valoare de 1.000 de euro pentru cumpărăturile plătite în magazine sau online cu cardul. La campanie participă automat toți posesorii de carduri Visa emise de băncile participante din România, indiferent de tipul de card, care fac cel puțin o plată online sau la POS la comercianții din ţară sau din străinătate.

“23 decembrie este în mod tradiţional cea mai aglomerată zi din an în ceea ce priveşte sumele plătite cu cardurile Visa, românii cheltuind  în medie pe oră aproape 1 milion și jumătate de euro  la comercianți anul trecut. Cele mai mari plăţi se fac în supermarketuri, magazine de îmbrăcăminte şi benzinării”, a declarat Cătălin Crețu, director general pentru România, Croația, Malta și Slovenia, Visa Europe.

“Pentru acest an, ne aşteptăm ca valoarea cumpărăturilor să crească, ţinând cont că în primele nouă luni s-a înregistrat o creştere a consumului populaţiei de peste 15%. Prin campaniile pe care le derulăm, ne dorim să încurajăm clienţii să utilizeze cardul pentru a plăti în magazine, iar cei care vor să câștige timp îşi pot face cumpărăturile de Crăciun rapid şi comod, online sau prin orice dispozitiv mobil”, a declarat Cătălin Crețu, director general pentru România, Croația, Malta și Slovenia, Visa Europe.

În plus, până pe 31 decembrie, clienţii care activează pentru prima dată opţiunea “Plata cu 1 click” pe site-urile sau prin aplicaţiile de mobil ale eMAG şi Fashion Days şi plătesc cu orice card Visa cumpărături de minimum 200 de lei câştigă automat vouchere în valoare de 50 de lei, pe care le pot folosi la cumpărături până pe 31 ianuarie 2017. 

Opţiunea “Plata cu 1 click” oferă cea mai confortabilă experiență de plată, întrucât utilizatorul introduce datele de card o singură dată, la momentul activării, iar plățile ulterioare se pot face mai rapid. Datele cardului nu sunt stocate sau înregistrate de către comerciant în niciun moment. Mai mult, cardului îi este asociat un cod numeric criptat, de fiecare dată când clientul face o plată. Astfel, tranzacţia se desfăşoară în siguranţă.

„Încercăm permanent să îmbunătățim experiența de cumpărare online. Vrem să oferim clienților cea mai simplă metodă de plată și, în același timp, să îi recompensăm pe cei care utilizează pentru prima dată Plata cu 1 click, cea mai rapidă metodă de plată online”, declară Tudor Manea, General Manager eMAG România.

“Pentru clienții noștri shopping-ul online înseamnă acces rapid și facil la produsele pe care și le doresc, o experiență unică și un stil de viață. Cu fiecare serviciu de calitate încercăm să ne adaptăm nevoilor lor și să le creștem încrederea în e-commerce. Parteneriatul cu Visa, prin care răsplătim clienții care aleg să își achiziționeze produsele preferate utilizand optiuea “Plata cu 1 click”, reprezintă încă un pas în direcția îmbunătățirii experienței de cumpărare”, precizează Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.